کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده کهگیلویه در دیدار مدیرعامل ایرنا:

دولت باید مسئولیت‌ها را به نیروهای تأثیرگذار واگذار کند

8 مهر 1397 ساعت 10:47

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود نیروهای نخبه در حوزه های مختلف گفت: دولت باید مسئولیت را به نیروهای کارآمد و تاثیر گذار واگذار کند.


مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به نقد دولت از سوی نمایندگان مجلس گفت: باید نمایندگان مجلس و مسئولان دولت با نقدهای مشترک برای توسعه و برون رفت از مشکلات تلاش کنند.
سید ضیاء هاشمی در دیدار با نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید بیشتر تقویت شوند گفت: مجلس قوی مجلسی نیست که فقط دولت را نقد کند.
وی با اشاره به اینکه کار مسئولان دولت در این دوره بسیار سخت است افزود: در کنار نظارت، نقد و گفت و گو باید یک همدلی ملی برای گذر از مشکلات اقتصادی در اولویت قرار گیرد.
هاشمی برخورد جزیره ای و بخشی نگری را یک معضل اساسی در کشور ذکر کرد و گفت: اولویت بندی درست در کارایی بیشتر دولت و نظام موثر است.
مدیر عامل خبرگزاری ایرنا، با اشاره به اینکه مملکت و نظام سرنوشت واحد دارند افزود: ضعف قوای سه گانه نشانه ضعف نظام است.
وی سال 97 را سال ویژه ای دانست و اظهار داشت: باید شعار مبارزه با فقر انقلاب را مسئولان در اولویت خود قرار دهند.
وی شرایط مدیریت در کشور را سخت دانست و تصریح کرد: مردم همیشه پشت انقلاب خود هستند و مسئولان باید اعتماد مردم را جذب کنند.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود نیروهای نخبه در حوزه های مختلف گفت: دولت باید مسئولیت را به نیروهای کارآمد و تاثیر گذار واگذار کند.
عدل هاشمی پور گفت: استفاده از نیروهای موثر و قوی در راس امور نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات کنونی کشور دارد.
وی با بیان اینکه مسئولان باید گذشته ها را فراموش کنند اظهار داشت: در این شرایط حساس مسئولان سیاسی باید کشتی انقلاب را به مسیر درست هدایت کنند.
هاشمی پور با اشاره به عملکرد ضعیف مسئولان طی 40 سال از عمر انقلاب گفت: مشکلات موجود اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نشان از ضعف مسئولان چه اصولگرا و چه اصلاح طلب دارد.
وی افراطی گری در اصولگرایی و اصلاح طلبی را نوعی ضربه زدن به انقلاب دانست و افزود: با کوچکترن تحریم اقتصاد ایران دچار بحران می شود.


کد مطلب: 403356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403356/دولت-باید-مسئولیت-ها-نیروهای-تأثیرگذار-واگذار-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1