کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

«نژادصفوی» حکم مدیرکلی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد را گرفت، اما مراسم لغو شد / دست‌های پشت‌پرده چه می‌گویند (+سند)

2 مهر 1397 ساعت 9:57

سیدعبدالمجید نژادصفوی طی حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


در حالی که قرار بود تودیع و معارفه مدیران‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ساعت 10 صبح برگزار شود، اما به طور ناگهانی و به بنا به دلایلی نامعلوم مراسم تودیع و معارفه لغو گردید. هر چند برخی معتقدند دست‌های پشت‌پرده مانع برگزاری این مراسم شدند، از طرفی مخالفت نمایندگان مجلس با این انتصاب و بازنشستگی «نژاد صفوی» را از دلایل دیگر کنسل شدن مراسم تودیع و معارفه می‌دانند.
با این وجود سایت وزارت راه و شهرسازی دقایقی پیش دوشنبه 2 مهرماه 97 از انتصاب سید عبدالمجید نژادصفوی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نوشت؛ سیدعبدالمجید نژادصفوی طی حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
متن حکم به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس سیدعبدالمجید نژادصفوی
با سلام
نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید. در انجام این مأموریت ضروری است قوانین، سیاست‌ها، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا شود. به خصوص در توسعه کریدورهای حمل و نقلی استان مطابق طرح جامع حمل و نقل، طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی شهری و همچنین توسعه مسکن در سطح استان مراقبت ویژه بعمل آورید. همچنین هماهنگی با مقامات محلی و در رأس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان ابلاغ می‌گردد.
افزون براین جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام اداره‌های کل و سایر دوایر تابعه وزارتخانه در استان را برعهده دارید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به شهروندان عزیز و تلاش در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسألت دارم.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازي

به گزارش کبنا، در استان کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه برخی از مسوولان تمام تلاش‌شان را می‌کنند که حقیقت‌ها را از مردم پنهان کنند و به هیچ وجه مردم را محرم خود نمی‌دانند.


کد مطلب: 403189

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403189/نژادصفوی-حکم-مدیرکلی-راه-شهرسازی-کهگیلویه-بویراحمد-گرفت-اما-مراسم-لغو-دست-های-پشت-پرده-می-گویند-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1