کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار فرازبام با وزیر ارتباطات مطرح شد

تلاش برای راه اندازی سامانه پیامکی باشگاه «فراز بام»/امید فراز بام به چهره های شاخص کهگیلویه

21 شهريور 1397 ساعت 13:13

 عوامل اجرایی وفنی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت با تلاش های «نجات نیا» با وزیر ارتباطات و معاونین ایشان ، جهت تلاش برای اختصاص سامانه پیامکی و حمایت از ورزش کهگیلویه دیدار کردند.


 عوامل اجرایی وفنی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت با وزیر ارتباطات و معاونین ایشان ، جهت تلاش برای اختصاص سامانه پیامکی و حمایت از ورزش کهگیلویه دیدار کردند.
مدیر اجرایی باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در گفتگو با کبنا اظهار کرد:فرزاد نجات نیا دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حل مشکلات تیم هندبال فرازبام دهدشت در حال تلاش ورایزنی گسترده با مدیران وزارت خانه است.
پرماه عنوان کرد:تلاش برای اختصاص سامانه پیامکی و حضور در کنار اعضای تیم از جمله تلاش های نجات نیا است.
وی  با اشاره به درخواست کتبی انصراف فرازبام از لیگ به فدراسیون هندبال ،گفت:به دلیل نداشتن اسپانسر ومشکلات مالی جدی،در این شرایط تنها چهره هایی چون نجات نیا با تلاش های گسترده خویش می توانند گرهی از مشکلات این تیم  برای حضور در لیگ برتر باز کنند.
به گزارش کبنا به نقل از مشاور رسانه ای فراز بام خائیز دهدشت، مجید پارسایی مدتی است با ارسال نامه ای به فدراسیون هندبال انصراف تیم فرازبام از حضور در لیگ برتر  را اعلام کرد ولی با تلاش برخی مسئولان و کوشش ورزش دوستانی چون نجات نیا تلاش برای حضور تیم در لیگ برتر ادامه دارد.
امید می رود بنا بر این گزارش،مسوولان استانی و شهرستانی جوانان فراز بام را دریابند،و از شور و نشاط کهگیلویه جهت حضور در لیگ برتر نکاهند.
«فرزاد نجات نیا» دستیار کهگیلویه ای وزیر ارتباطات است.


کد مطلب: 402941

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402941/تلاش-راه-اندازی-سامانه-پیامکی-باشگاه-فراز-بام-امید-چهره-های-شاخص-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1