تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۰۲۸۶۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد

بهره‌برداری از 40 پروژه درمانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

۲
۰
بهره‌برداری از 40 پروژه درمانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
کبنا ؛اورنگ ایلامی امروز در همایش دستاوردهای انقلاب که با حضور «منوچهر محمدی» استاد دانشگاه تهران و چهره‌های شاخص استان برگزار شد، بابیان اینکه 40 پروژه در حوزه درمان و بهداشت در ایام هفته دولت تا دهه مبارک فجر افتتاح خواهیم کرد، اظهار کرد: به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی 40 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود که 2 سه تا از این پروژه‌ها از پروژه‌های کلان ملی هستند و در صدر آن‌ها پروژه بیمارستان بزرگ 296 تختخوابی یاسوج هست که بزرگ‌ترین مرکز درمان استان است.
ایلامی افزود: بیمارستان‌های شهرستان باشت، مراکز درمان پیشرفته ناباروری شهرهای یاسوج و گچساران، مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: علیرغم مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، دولت خدمت گذار به جد تلاش می‌کند تا استان‌ها را تجهیز و نیروی انسانی را تأمین کند.
وی در ادامه افزود: امسال با تمام محدودیت‌های اقتصادی که در کشور وجود دارد اما بودجه پژوهشی را افزایش داده‌ایم و گام‌های بزرگی را در جهت رشته‌های پیراپزشکی و دستیاری تخصصی که مجوزهای اولیه آن صادرشده است.
وی اظهار داشت: راه‌اندازی دانشکده داروسازی که مجوز آن از وزارت گرفته‌ایم که امیدواریم با راه‌اندازی این دانشکده بتوانیم پازل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را کامل کنیم.
ایلامی بابیان اینکه وقتی سال 84 به این استان آمده‌ام پزشکان متخصص در این استان 80 نفر بودند و فوق تخصص در استان نداشتیم، گفت: امروزه 260 فوق تخصص و تخصص در این استان داریم و همچنین عمل‌های پیشرفته ازجمله جراحی قلب، فوق تخصص آنکولوژی، فوق تخصص سرطان کودکان و بزرگ‌سالان، فوق تخصص رادیولوژی در این استان آماده خدمات هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی سطح توقعات مردم هم بالا رفته است و هرچقدر هم خدمت ارائه می‌شود بازهم تقاضای خدمات بیشتر هستند.
وی افزود: امروزه یک جنگ اقتصادی در جامعه به وجود آمده و دشمنان تلاش می‌کنند که به ما آسیب برساند، این نشان می‌دهد که با این عدم همراهی و سنگ‌اندازی‌ها اما کشور همچنان مقاوم است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اين هم از جنس كارهاي احمدي ن‍ژادي هست. چهل پروژه چهل سالگي!!! كار.
همه اين پروژه ها هم مال قبليهاست.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
همه اش. الان بیمارستان های ما با کمبود تجهیزات پزشکی اولیه روبروست مراکز در مانی ما با چالش شدید روبروست دکتر بیا اینها را اصلاح کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1