تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۰۲۵۱۵
فرماندار بویراحمد:

۵۵ پروژه در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۰
۵۵ پروژه در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در هفته دولت ۵۵ پروژه با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
شاهرخ کناری در جمع خبرنگاران از افتتاح و کلنگ‌زنی 55 پروژه با اعتبار حدود 123 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد، 51 پروژه افتتاح و چهار پروژه در بخش‌های مختلف کلنگ‌زنی می‌شود که عمده این پروژه‌ها اقتصادی هستند.
وی افزود: کارخانه تولید بتون در شهر یاسوج، پروژه توسعه کارخانه سیمان یاسوج و کارخانه تولید مصنوعات چوبی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی شهرستان بویراحمد در بخش اقتصادی هستند و مجموعه فرهنگی، ورزشی و گردشگری روستای دهنو از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که کلنگ‌زنی می‌شود. 
فرماندار شهرستان بویراحمد به پروژه‌های این شهرستان در بخش گازرسانی اشاره داشت و عنوان کرد: پروژه گازرسانی به 26 روستای دلی خمسیر با اعتبار بیش از 2800 میلیون تومان و فاز دوم گازرسانی به لوداب در این هفته کلنگ‌زنی می‌شود.
کناری با بیان اینکه تعدادی از این پروژه‌ها نیز در حوزه‌های عمران شهری، آب و فاضلاب شهری و بنیاد مسکن هستند، گفت: در حوزه آب‌رسانی به روستاها نیز پروژه آب‌رسانی به دهستان سپیدار که سال‌ها با مشکل کم آبی مواجه بود آماده افتتاح در هفته دولت است.
وی طرح‌های آبیاری تحت فشار و جدول‌های آبیاری در برخی نقاط شهرستان بویراحمد و احداث 300 هکتار باغ در اراضی شیبدار این شهرستان را از مهم‌ترین پروژه‌های بخش کشاورزی عنوان کرد.
کناری کمپ اسکان یاسوج و پروژه ساماندهی چند گلزار شهدا در سطح شهرستان بویراحمد را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در هفته دولت امسال نام برد و ابراز کرد: 2.5 میلیارد تومان پروژه نیز در حوزه ورزش افتتاح می‌شود.
وی گفت: علاوه بر این، چند پروژه مهم شهرستان از جمله بیمارستان بزرگ یاسوج که کار نصب تجهیزات آن در حال انجام است، پروژه موزه یاسوج که بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب یاسوج بعد از هفته دولت افتتاح می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1