تاریخ انتشار
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۴۰۲۵۰۹
در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه مطرح شد

«کهگیلویه» از توزیع اعتبارات ناراضی است / انتقادهای شدید «کاظمی‌جو» از معاون برنامه و بودجه /آقای شهابی قلدرمآبانه برخورد می‌کنید و تکلیف‌تان با خودتان مشخص نیست

۷
۱
«کهگیلویه» از توزیع اعتبارات ناراضی است / انتقادهای شدید «کاظمی‌جو» از معاون برنامه و بودجه /آقای شهابی قلدرمآبانه برخورد می‌کنید و تکلیف‌تان با خودتان مشخص نیست
کبنا ؛ظهر امروز (3 شهریورماه) جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، فرماندارکهگیلویه، معاون برنامه بودجه استان ومدیران شهرستان جهت توزیع اعتبارات دارایی‌های تملک سرمایه‌ای سال 97 درفرمانداری دهدشت، با یک ساعت تاخیر  برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، این جلسه در حالی برگزار شد که برخی مدیران نسبت به توزیع اعتبارات ناراضی بودند و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز با قلدرمابانه خواندن رفتار شهابی جلسه را ترک و همچنین نماینده کهگیلویه بزرگ نیز کم کاری برخی مدیران کل را خیانت به استان دانست.
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان کهگیلویه  59 میلیارد و 800 میلیون تومان است که بین فصل‌های مختلف تقسیم خواهد شد.
علی شهابی با اشاره به اینکه جدای از این مبلغ، از محل اعتبارات قانون بودجه، حدود 127 میلیارد تومان دیگر به کهگیلویه تعلق گرفت عنوان کرد: از این مبلغ 55 میلیارد تومان  به پروژه جاده پاتاوه -دهدشت که بین همه شهرستان‌های مشترک است اختصاص یافت.
شهابی همچنین به پروژه سد کوهبرد اشاره و بیان کرد: از محل اعتبار شاخص‌های اقتصادی نیز 3 میلیارد و 300 میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافت.
وی ادامه داد: از محل اعتبارات استانی ویژه که  51 میلیارد تومان است، مبلغ 25 میلیارد  تومان آن به پروژه  آبرسانی به 4 شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام از سد کوثر اختصاص می‌یابد.
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دو پروژه ملی راه در کهگیلویه افزود:5 میلیارد تومان به جاده باغچه سادات سرفاریاب نیز تعلق گرفت.
شهابی با بیان اینکه: تمام محورهایی که به یاسوج ختم می‌شوند ملی هستند و همچنین اکثر محورها گچساران نیز ملی است تصریح کرد: تنها محوری که جمعیت قابل توجه و 50 هزار نفری دارد اما هنوز ملی نیست محور دهدشت به قلعه رئیسی تا دیشموک است که اگر نماینده به هر قیمتی بتواند آن را ملی کند مشکل خواهد شد چرا که اعتبارات قطره چکانی استانی جوابگو نیست.
وی در پایان خطاب به مدیران شهرستان گفت: رعایت برخی نکات از جمله، تفاهم‌های برنامه بودجه با بنیاد برکت، تفاهم‌های امنیتی سازمان‌های راهداری، و علوم پزشکی، همچنین پیگیری و تلاش مدیران برای دریافت اعتبارات از ادارات کل و تعریف نکردن پروژه‌های جدید، در خصوص 59 میلیارد اعتبار توزیع شده از محل استانی الزامی است.

موظف به اجرای سیاست‌های دولت تدبیر وامید هستید
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز در این جلسه  خطاب به شهابی اظهار کرد: از ابتدای جلسه هر مدیری  قصد صحبت داشت، قلدرمآبانه اجازه صحبت کردن به هیچکس را ندادید، در دولت تدبیر و امید مسئولیت گرفتید و باید سیاست های دولت و مدیرانش را پیاده کنید!
ایرج کاظمی جو عنوان کرد: وقتی که اعتقاد به گفت‌وگو ندارید چرا از فرهنگ صحبت می‌کنید، این چه طرز برخوردی است، یک ساعت صحبت کردید که 40 دقیقه از صحبت‌های شما هیچ ارتباطی با کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه نداشت.!
کاظمی جو ادامه داد: شما یک اداره در کهگیلویه نام ببرید که تخصیص اعتبارش  بالای ۵۰ درصد باشد، چرا به مردم دروغ می‌گوید!
وی اعتبارات  سال ۹۷ برای حوزه فرهنگ و هنر را بی احترامی به حوزه فرهنگ خواند و بیان کرد؛ برای پلاتوی انجمن نمایش که ۵۰ درصد پیشرفت کاری دارد مبلغ ۱۸ میلیون بودجه و برای ۱۴۴ مساجد ثبت شده ۱۲ میلیون بودجه می‌گذارید!.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: می گویید مدیران اعتبار جذب کنند، شما ازمجموعه کاری خود هم اطلاع کافی ندارید، چون هیچ اداره‌ای درشهرستان 100 درصداعتباراتش تخصیص داده نشد.
کاظمی جو در پایان مطرح کرد: آنچه می‌بینیم این است که شما خود در این جلسه تصمیم گیرنده نیستید و تکلیفتان  باخودتان  مشخص نیست و به وضوح مشخص است دیگران برای شما تعیین تکلیف می‌کنند.
کاظمی‌جو  همچنین به نشانه اعتراض سالن جلسه را ترک کرد.

اعتراض دیگر مدیران به توزیع اعتبارات
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشدار دیشموک نیز به توزیع اعتبارات معترض بودند و خواستار تجدید نظر در توزیع اعتبارات شدند.
به گزارش کبنا از دهدشت در این جلسه علی رغم تذکر فرماندار کهگیلویه به مدیران که تلفن‌های همراه خود را خاموش کنند و به توزیع اعتبارات دقت کنند، ولی همچنان صدای تلفن همراه مدیرانی که در صندلی‌های ردیف‌های جلویی سالن بودند به گوش می‌رسید!
همچنین ارباب رجوع‌ها و بعضاً پیمانکاران جوانی که نزدیک 2 سال از اتمام پروژه‌های ‌شان گذشته بود و بیش از 70 درصد مطالبات خود را از دولت دریافت نکرده بودند، پشت درب سالن تجمع کرده بودند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

داشجو
Iran, Islamic Republic of
من هم غیر از حاشیه هیچ چیز از کلاس جناب شهابی در دانشگاه آزاد یاسوج ندیدم ، حالا چرا اینقدر ایشون دنبال فرصت برای مدیر شدن است . .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
افرین کاظمی جو که به برای ماندن در صندلی تن به تملق و چاپلوسی نمیدی. برادر عزیز رییس .معرفت و مردانگی را از کاظمی جو یاد بگیر. اگه مثل ایشان با سواد باشی به خدا نیازی به.
محمد
Iran, Islamic Republic of
کار ماینده محترم مهندس عدل هاشمی پور درست است
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله جناب فرماندار کهگیلویه همچنان به سیاست نه سیخ بسوزد نه کباب معتقدتد و در جلسه ساکت هستند.
مرحبا مرحبا اهلا و سهلا
منوچهر
Romania
کاظمی جو برای صحبت کردن به دل خود رجوع میکند نه منافع...
اگر همه مدیران سواد کافی داشتند. دیگر شاهد تملق و چاپلوسی نبودیم...
کاظمی مرد تکرار نشدنی است
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف و شجاعت ایرج کاظمی ! کاش حداقل یک مدیر دیگر همانند کاظمی در شهرستان بود!
s[hn
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر و امید.
اولا شهابی که همیشه اصلاح طلب بود در ثانی کدام تدبیر کدام امید حالا کاظمی جو که که نمی شناسم سنگ این دولت را به سینه می زنه ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1