تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۰۲۴۴۲
عریان:

دانشگاه یاسوج در مسیر بین‌المللی‌شدن؛ هیچ پروژه عمرانی تعطیل نیست

۲
۰
دانشگاه یاسوج در مسیر بین‌المللی‌شدن؛ هیچ پروژه عمرانی تعطیل نیست
کبنا ؛رئیس دانشگاه یاسوج گفت: این دانشگاه در مسیر بین‌المللی‌شدن گام بر می‌دارد و در این زمینه برنامه‌های مدونی داریم.
احمد عریان اظهار داشت: دانشگاه یاسوج در مسیر بین‌المللی‌شدن گام بر می‌دارد و در بهمن ماه امسال اولین دانشجویان خارجی پذیرش می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را برای بهبود ارتباط با صنعت و پژوهش به‌کار گرفته‌ایم، عنوان کرد: مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد بنا به دلایلی سخت است و رسانه‌ها باید زمینه را برای تاثیرگذاری مدیران شایسته و توانمند فراهم کنند.
عریان با تاکید بر اینکه هیچ پروژه عمرانی در دانشگاه یاسوج تعطیل نیست، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده حتی بعد از بسته شدن اعتبارات توانستیم علاوه بر 16 میلیارد تومان یک اعتبار 9 میلیارد تومانی دیگر جذب کنیم.
رئیس دانشگاه یاسوج بیان کرد: بنا داریم در صورت نیاز به نیروی انسانی جدید افرادی را در محل‌های مورد نیاز و مشخص به صورت کیفی با برگزاری آزمون جذب کنیم.
عریان با اشاره به بدهی‌های دانشگاه یاسوج در سال 95 و 96 گفت: برخی از افرادی که برای دانشگاه یاسوج کار کرده‌اند ولی پولشان گیر نیامده الان مشکلاتی برایشان پیش آمده و بدهکار شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای دکتر... از اینکه دانشگاه را پر از اصول گرا و ادم های.کردی ممنونیم؟! !!!.. داستان چیه که. فقط ادم های فرصت طلب را می بینی و می شناسی... الان در کابینه شما یه نفر طرفدار دولت وجود دارد؟ ببخشید یکنفر که به .نداده باشد یا ندهد؟
واقع ببن کارمند دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای عربان را فرد با ایمانی میدانستیم یا گزارش غلط به شما داده اند یا. سوله ورزشی و ساختمان بتنی ورزشی و زمین چمن ورزشی و سلف سرویس صنعتی بالغ بر شش ماهه که تعطیل هستند سایر پروزه ها نیز در مدت مدیربت ایشان به صورت نیمه فعال هستند خواهشمند است خبرنگاران و رسانه ها به صورت سر زده بیان دانشگاه و گزارش تهیه کنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1