کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست اقتصاد مقاومتی:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیران را تهدید کرد

30 مرداد 1397 ساعت 9:14

اگر مدیری در این خصوص همکاری نکند با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه می‌کنیم تا رونوشتی برای وزارت‌های تابعه ارسال کند که مدیر شما استان کهگیلویه و بویراحمد را قفل کرده است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران اجرایی استان خودجوش و برای کمک به توسعه و پیشرفت استان به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند.
علی‌محمد احمدی در نشست ظهر امروز اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دستگاه‌ها اراده جدی برای واگذاری اطلاعات خود در سازمان برنامه و بودجه کشور داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هرگونه حمایت از ادارات استان منوط به نام‌نویسی در این سامانه و بارگذاری اطلاعات در زمینه طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی است و در این زمینه هم اولویت با طرح‌های ملی است زیرا در اینصورت می‌توان آنها را به پیمانکاران و سرمایه‌گذاران غیربومی سپرد.
وی بر واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: ادارات استانی در زمینه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در قالب اقتصاد مقاومتی همت بیشتری کنند.عزم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جدی است.
این مسؤول با تأکید بر اینکه راه نجات اقتصاد کشور در شرایط کنونی تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از بخش خصوصی است، بیان کرد: ادارات برای بارگذاری اطلاعات طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی دو هفته مهلت دارند و دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کنند با آنها برخورد جدی می‌شود.
احمدی عنوان کرد: اگر مدیری در این خصوص همکاری نکند با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه می‌کنیم تا رونوشتی برای وزارت‌های تابعه ارسال کند که مدیر شما استان کهگیلویه و بویراحمد را قفل کرده است.
وی بیان کرد: مدیران اجرایی خودجوش و برای کمک به توسعه و پیشرفت استان به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند که بحث واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی  در قالب اقتصاد مقاومتی یک فرصت و بستر مناسبی است که باید استفاده شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تأمین آب واحدهای صنعتی گفت: واحدهای صنعتی از چاه‌های آب استفاده نکنند چرا که باعث کاهش سطح آب سفره‌های زیر زمینی می‌شود.
احمدی بیان کرد: در حال حاضر کارخانه سیمان مارگون و فولاد یاسوج از چاه‌های آب استفاده می‌کنند که این کار موجب فعال شدن گسل‌ها و بروز زمین لرزه می‌شود.


کد مطلب: 402411

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402411/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مدیران-تهدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1