کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار گچساران در گفت‌وگو با کبنا

ظفری شهردار دوگنبدان است

28 مرداد 1397 ساعت 1:02

آیا باتوجه به اینکه یکی ازاعضای شورای شهر دوگنبدان در رسانه ها عنوان کرده است که فردا یکشنیه مصوبه عزل شهردار را اجرائی خواهیم کرد


فرماندار گچساران در گفت‌وگو با کبنانیوز در جواب این سوال که آیا باتوجه به اینکه یکی ازاعضای شورای شهر دوگنبدان در رسانه ها عنوان کرده است که فردا یکشنیه مصوبه عزل شهردار را اجرائی خواهیم کرد آیا چنین چیزی امکان دارد و  اعضای شورای شهر (مخالف شهرداردوگنبدان) چنین اختیاراتی را دارند؟ فرماندار گچساران گفت: چنین چیزی صحت ندارد و ظفری همچنان شهردار دوگنبدان است چون تا الان شورای حل اختلاف برگزار نشده است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: طبق قانون،در مرحله اول مصوبه عزل شهردار دوگنبدان در کمیته انطباق مطرح شد که در نهایت رد شد و با توجه به اعتراض اعضای شورای شهر برای تصمیم گیری به شورای حل اختلاف استان ارسال شده است.
رحیمی در ادامه گفت:هفته گذشته  استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشستی با اعضای شورای شهر و شهردار دوگنبدان داشت که استاندار در این راستا  طرفین را به تعامل با همدیگر دعوت کرد و در این خصوص مهلتی به آنان داده و در صورت عدم تعامل مصوبه به شورای حل اختلاف ارسال می شود.
فرمانداردوگنبدان در پایان گفت: فغلا ظفری شهردار دوگنبدان است و طبق قانون عزل و ابقاء شهردار در شورای حل اختلاف استان مطرح و رای گیری می شود.
گفتنی است: ترکیب اعضای شورای حل اختلاف استان شامل: رئیس کل دادگستری استان، استاندار، نماینده بویراحمد و دنا، نماینده شورای اسلامی استان می باشد.


کد مطلب: 402338

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402338/ظفری-شهردار-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1