تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۰۲۲۲۲
متن ارسالی:

جوابیه‌ی به مطلب «تاجگردون در دو راهی خرامین و پاکدل»

۲۰
۲
جوابیه‌ی به مطلب «تاجگردون در دو راهی خرامین و پاکدل»
کبنا ؛مدیر محترم سایت خبری کبنا نیوز
با سلام و دعای خیر،
در پاسخ به مطلبی که تحت عنوان «تاجگردون در دو راهی خرامین و پاکدل»(کلیک کنید) در آن سایت درج شده است خواهشمند است پاسخ زیر را درج نمایید:
 آقای پاکدل جواب جذب نیرو در زمان خود را داده ولی نماینده تا کنون پاسخ نداده است.
در خصوص پروژه‌ها عمرانی و بحث بودجه‌ها و اعتبارات در ناگفته و نقد سوم مفصل پاسخ داده شده است کمی با دقت مطالعه بفرمایید.
  با سلام،
 ابتدا شایسته بوده و هست که آقای تاجگردون سوالات متعدد پاکدل و سایرین از جمله عدم دفاع از حقوق نفتی‌ها، علت فریب نیروهای پیمانکاری نفت مبنی بر تبدیل وضعیت آن‌ها در زمان اخذ رأی و نامه غیرواقعی در همین سایت کبنا نیوز در خصوص سفر وزیرکار، انتصابات فامیلی، عدم رعایت شایسته سالاری، عدم ضابطه در به‌کارگیری خودرو و تخصیص آن‌ها به افراد متمول و کسانی که از چند محل و چند شغل درآمدزایی دارند، عدم وجود ضابطه در به‌کارگیری نیروهای پیمانکاری و حذب فامیل‌ها و دوستان منجمله همین موارد اخیر در نفت و بیمارستان بی بی حکیمه، نحوه و علت تخصیص وام‌های آنچنانی و دادن آدرس غلط در نشست با بسیج دانشجویی، عدم شفافیت و صداقت با مردم درخصوص بسیاری از موارد منجمله مدرک دکتری، نحوه جذب 140 نفر و سوالات عدیده خبرنگاران در مصاحبه اخیر به مناسبت روز خبرنگار را پاسخ دهد که همه این‌ها بدون پاسخ مانده‌اند. پس بهتر است پاسخ سوال را با سوال ندهید.
 درخصوص جذب نیرو، آقای پاکدل در آخرین نوشته خود عنوان کرده است که در راستای سلسله ناگفته‌ها و نقدهای خویش، گزارش مفصلی درخصوص جذب نیرو نیز ارائه خواهد کرد ولی در گزارشی که تحت عنوان " تازه‌ترین واکنش مدیرعالم سابق شرکت نفت گچساران به جذب نیروهای نفت به تاریخ 15 خرداد 97 در سایت‌های خبری درج گردید، تعداد دقیق نیروهای زمان خود را عنوان نموده و خواسته است که نیروهای جذب شده از 7 /2 /92 تاکنون و نحوه جذب آن‌ها اعلام شود که متأسفانه تاکنون این آقای تاجگردون و شمایید که حاضر نیستید شفاف سازی کنید. ضمناً آقای پاکدل بارها اعلام کرده‌اند براساس مستندات موجود در زمان ایشان حد اقل هفتاد درصد جذب از طریق معرفی از اداره کار و آزمون انجام می‌شده است ولی بعد از ایشان صد در صد سلیقه ای و پارتی بازی است که باز هم پاسخی از سوی آقای تاجگردون داده نشده است. درخصوص طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی که در ناگفته و نقد سوم آقای پاکدل مستند و مستدل مشخص گردید که آقای تاجگردون یک دهم دوره مشابهِ قبل از خودشان نتوانسته‌اند کار عمرانی انجام دهند. حال اگر شما مدعی هستید که بودجه و پولِ بیشتری هزینه شده است باید پیرامون نحوه هزینه کردِ غلط یا حیف و میل‌های احتمالی توضیح بفرمایید، نه آقای پاکدل.
 در ارتباط با اینکه آقای تاجگردون با عدد و رقم صحبت کردند از نظر آقای پاکدل جای خوشحالی بوده و منظور ایشان از اینکه مجبور به این کار شدند این نیست که ایرادی داشته است بلکه نحوه نقدهای آقای پاکدل ایشان را وادار به این نحوه گزارش دهی نمود و در چنین گزارشی ایشان دیگر نمی‌توانند و نتوانستند فعالیت‌های دیگران را به نام خودشان مصادره کنند و نیز نتوانستند ادعا کنند که دیگران کاری نکرده‌اند یا اینکه از ایشان کمتر کار کرده‌اند و به نوعی نقد و ادعای آقای پاکدل را تایید کردند.
امیدوارم، با دقت بیشتری مطالب را بخوانید تا آگاهی بیشتری پیدا کنید و خود را وکیل مدافع نماینده ای ندانید که خود از پاسخگویی عاجز است، یا حال که در مقام پاسخگویی برآمده‌اید، هر سوالی که خودتان دوست داشتید طرح نکنید، بلکه به سوالاتی که منتقدان طرح می‌کنند پاسخ دهید، راستی چرا اینهمه به تب و تاب افتاده‌اید و به نوعی عاجزانه از پاکدل می‌خواهید تا به نقدهایش پایان دهد؟ در نهایت اگر شما خودتان را در مقابل آقای تاجگردون هیچ می‌انگارید و فکر می‌کنید اگر جواب سلام و پیامتان را داد بزرگ شده‌اید و مشروعیت یافته‌اید یا اگردر وصفش چیزی نوشتید شب از خوشحالی خوابتان نمی‌برد یا اگر عکسش را دیدید قند در دلتان آب می‌شود، بدانید آقای پاکدل و امثال ایشان هیچ دست کمی از ایشان ندارد و نه تنها چنین نمی‌اندیشند بلکه ایشان را یک شهروند مانند سایرین می‌دانند و به همین دلیل نیز به راحتی ایشان را نقد می‌کنند. بدانید که نظام ارباب و رعیتی چهل سال است به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی برچیده شده است. آگاه باشید ساختن بت و منزه کردن ایشان از نقد و پاسخگویی، خلاف آمیزه‌های دینی است و جدای از توضیحات فوق، صرف انسان بودن والاترین جایگاه است و لذا از تحقیر همشهریان خود دست بردارید که به هیچ وجه پسندیده نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

رادک
Iran, Islamic Republic of
اقا من نمیدونم تاج خودش جوابی نداره بده بعد این دوستانی که اطرافش هستند میخوان جواب بدن.اگه جوابی داشت شک نکنید کوتاه نمی اومد.
Iran, Islamic Republic of
اقا من نمیدونم تاج خودش جوابی نداره بده بعد این دوستانی که اطرافش هستند میخوان جواب بدن.اگه جوابی داشت شک نکنید کوتاه نمی اومد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بد آقای پاکدل. واقعا انتظار داریم نماینده هم مثل آقای پاکدل در روشنگری و پاسخ گویی به مردم بگویند و بنویسند
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا پاکدل نشان داده است که کوچکترین ریگی به کفش ندارید و با مردم کاملا روراست است که خود نشانه شجاعت و جسارت ایشان است.
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا پاکدل نشان داده است که کوچکترین ریگی به کفش ندارید و با مردم کاملا روراست است که خود نشانه شجاعت و جسارت ایشان است.
حیدری
Iran, Islamic Republic of
کاش نماینده محترم هم مانند پاکدل به مردم و نظر آنها اهمیت میداد و با صداقت با آنها حرف میزد
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
نماینده عزیز لطفا. مردم بردارید و به آنها اهمیت بدهید.همین مردم بودند و هستند که به شما پروبال دادند و باعث رشد شما شدند.
باوی
Iran, Islamic Republic of
. با خود بزرگ بینی و عدم توجه به مردم خیلی رئیس رای دارد
گشین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا در خصوص جذب تاجگردون بسیار ضابطه مند عمل کرده.کسانی جذب می شوند که شرایط زیر را داشته باشند۱- فامیل .ر باشند
ناصر
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل شیر پاک خورده است هر انچه گفته عین واقعیت است
ناصر
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل شیر پاک خورده است هر انچه گفته عین واقعیت است
لاری
Iran, Islamic Republic of
والله آقای .شده ولی بعضی از به اصطلاح فامیل و هواداراش نمیخوان بپذیرن......
این بنده خدا نمیدونه به چه زبونی بگه تسلیمم و بیشتر از این ادامه ندین......
مسعود
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی از عزیزان به دلایل واهی سبب ایجاد روشی مانند نظام ارباب رعیتی می‌شود. در صورتیکه نماینده یک مسوول است و مسوول یعنی کسی که مورد سوال واقع میشود و لازم است جوابگو باشد. متاسفانه نماینده محترم ما خود را رئیس مردم میداند نه یک مسوول.
وحید
Iran, Islamic Republic of
با همت مردم شریف گچساران و باشت. برای همیشه پایان می یابد و مردم. خواهند شد.
تاجگردونی
Iran, Islamic Republic of
بنده یکی از طرفداران آقای تاجگردون هستم .میخواستم درد دلی بکنم.دوستانی که به هر دلیلی قصد دفاع از آقای تاجگردون در مقابل نقدهای آقای پاکدل را دارند، نمیدانم با آقای تاجگردون هماهنگی میکنند یا سرخود می نویسند. فکر کنم با ایشان هماهنگی نمی کنند چون شاید بهترین تصمیم را خود ایشان گرفته اند که کمتر جواب میدهند یا هر چند وقت اطلاعاتی جمع آوری میکنند و تا حدودی مستند جواب میدهند هر چند به اینکه پاسخگو نیستند متهم می شوند. قبول کنیم پاسخ هر کس را باید با روش خودش داد‌. وقتی پاکدل با استدلال و منطق و مقایسه نقد میکند، نمی شود با بی منطقی و تعصب و مانتد سایرین جوابش داد. چون هم فرصتی به او و طرفدارانش میدهیم تا جواب محکمتری بدهند (مثل همین مورد) و هم باعث میشویم مردم فکر کنند حق با پاکدل است. پس با عرض پوزش بعضی از دوستان به جای اینکه به فکر تاجگردون و برنامه هایش باشند به فکر خودشان هستند و میخواهند با بی حرمتی به منتقدان و دفاعهای بدون زحمت و مطالعه فقط پیش تاجگردون خود را عزیزکنند. پس لطفا لااقل در جواب دادن به امثال پاکدل بیشتر دقت کنید.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید این .بازیتون را. مردم پول نون ندارن بعد شماها افتادین دنبال تاجگردون و پاکدل. نه اینکه اگر پاکدل رفت توی مجلس تمام مشکلات مردم حل میشه!!!؟؟؟ بابا همه برای پر کردن جیب خودشون هستند. پاکدل از تاجگردون . تاجگردون از سید قدرت و زینل زاده از جعفری ر و جعفری . همه برای رسیدن به قدرت له له میزنند. ول کنید این مردم بیچاره را. بگذارید بدرد خودشون بنالند و زجه بزنند. شماها هم شدین نمک پاش زخم مردم. بخدا هیچکدامتون هیچ کاری برای مردم بدبخت و مستمند نمی کنید. فقط جنگ رسیدن به قدرت است. پاکدل امتحانش را پس داده و تاجگردون هم همچنین. سید قدرت و جعفری و زینل زاده و..... دیگران هم خوب امتحانی پس دادن. فقط خواهشن سنگ مردم را به سینه نزنید. پاکدل حقوق ۴۰یا ۵۰ میلیون تومانی اش را میگیره و نه کاری به گرونی داره و نه کاری به قسط بانکی و کرایه خونه. تاجگردون هم دقیقاً مثل پاکدل چقوق چندین و چند میلیون تومانی میگیره و هیچ مشکل مالی نداره. خدایی یه لحظه به این فکر کنید که تاجگردون در انتخابات مجلس شکست خورده یا رد صلاحیت شده و پاکدل بجاش رفته توی مجلس. چه مشکلی از مردم حل میشه؟ چی عوض میشه فقط جای این دو نفر؟ چه نفعی میرسه به اون روستایی بدبخت یا اون شهری مستمندی که پول نون نداره؟ کما اینکه سالهای گذشته نماینده های زیادی داشتیم و آخریش تاجگردون بوده. یه ضرب المثلی داریم میگه: همین الآن پاکدل خورجینه دو توبره ایکنه. تاجگردون فقط برای فک و فامیل و افراد نزدیک و دور و بری اش خوب بود و پاکدل هم فقط برای اقارب و دوستان و اقوام و هم ولایتی ها و هم جناحی های خودش خوب بود. زمان تاجگردون با نامه و سفارش تاج، کسانی که مدرک داشتن ولی سواد نداشتن بجای نخبگان رفتن سر کار و استخدام ادارات شدن و با استعدادهای بی پارتی پشت خط استخدام ماندن. زمانی که پاکدل رئیس شرکت نفت بود هم تعداد زیادی را با نامه سید قدرت استخدام کرد که بی سواد بودند و نمیتوانستند اسم خودشون را بنویسند(مستند میگم). پاکدل خیلی از بستگان و اقوام کم سواد خودش را بجای نخبگان و با استعدادهای شهرمون جذب شرکت نمود.
باوی
Iran, Islamic Republic of
یادمه یکی کامنت گذاشته بود زیر همون نامه که پاکدل حالا جواب بده، دلم میخواد این جواب دندون شکن را بخونه. هرچند همون موقع اونایی که نقدهای پاکدل را دقیق خونده بودن میدونستن پاکدل جواب داده. ول حالا باید بگیم. ساکت، اقای تاجگردون جواب بده
محمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاکدل
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا تاکی بعضیا میخوان خودشونو به خواب بزنن. دیگه از این روشن تر که تاجگردون عملکردش حتی توسط خودش قابل دفاع نیست؟.مثل احسان دری و سید مصطفیخادمی تا کی میخوان چشماشونو ببندن و قلم بزنن؟
احسان
United States
نقد پذیری انسان را به قله پیشرفت نزدیک تر میکند.جناب دکتر تاجگردون نقد ها را با جان و دل پذیرا باشید که اجر دنیوی و اخروی دارد. لطفا دیگران را از نگاه بالا به پایین نگاه نکنید که روزی همین انسانهای ساده شما را به زیر خواهند کشید.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1