کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی:

آقای پاکدل؛ ما گریه کن بر گور خود داریم

20 مرداد 1397 ساعت 11:37

نه جناب پاکدل شیر تجویزی شما برای ما و نازمکان چیزی جز سم سفید نیست پس لطف بفرمائید کاسه زهر را سر بکشید و نازمکان را از ذهن خود خارج کنید.


 متن ارسالی
  آقای پاکدل نازمکان را وارد بازی‌های خود برای رسیدن به مطامع خود نکنید، ما خود گریه کن بر گور آن داریم.
 مدتی است که قلم برداشته و البته حرمت آن را نگه نداشته اتهاماتی را علیه تاجگردون در رسانه‌ها مطرح می‌کنید تا بلکه شناخته شوید که این کار را هم خوب انجام داده‌اید.
 نازمکان دچار مشکل آب است که البته کسی منکر آن نمی‌شود اما ترجیح می‌دهیم از تشنگی بمیریم تا اینکه پله ای برای رسیدن به مطامع حضرتتان باشیم، آن روزهایی که فله ای از لیشتر برای شرکت نفت کارمند می‌ساختید چرا نازمکان در کار نبود؟
حال دایه مهربان تر از مادر شده‌اید؟
نه جناب پاکدل شیر تجویزی شما برای ما و نازمکان چیزی جز سم سفید نیست پس لطف بفرمائید کاسه زهر را سر بکشید و نازمکان را از ذهن خود خارج کنید.
 غلامرضا پاکدل گرام که غلام یک طیف خاص برای کسب رضای آن‌ها بودید به گونه ای دم از پاک دلی و پاک دستی می‌زنید که کسی ظن ببرد منجی حل تمام مسائل این شهر شما هستید.
 به راستی مهندس که هر روز از فرط بیکاری دست به پست می‌شوید مگر این پستی که دارید نیاز به کار ندارد که بیش از مدیران تلگرام و اینستاگرام آنلاین هستید و به این و آن می‌تازید، به نظرم به اندازه کافی علیه تاجگردون نوشتن بزرگتان کرد، جناب مهندس گوشی اپل شما iphone 7s است یا X؟
از موضع بالا به وضع مردم که محصول افتضاحات دولت محبوب حضرتتان و البته عملکرد قومیتی شما در سال‌های خوب پولداری ایران است صحبت می‌کنید، آن روزهایی که کسی در لیشتر گیر نمی‌آمد تا جمعیت حاضر در منطقه تکمیل باشد چرا به فکر نازمکان نبودید؟
دوستان ما در نازمکان نگران آب هستند که به حق است و تاجگردون هم همه‌ی آن‌ها را می‌داند که جهت تنویر ذهن متعصب گرایانه و مغرض روش شما باید به عرض برسانم در همین روزها این مسئله حل خواهد شد که از شما جهت شرکت در مراسم بهره برداری از همین جا دعوت می‌کنم.
 ما را به خیر شما امیدی نیست شر مرسانید.
 پ.ن: نیاز باشد چیزهایی را رو خواهم کرد تا جناب پاکدل و دوستانشان گوشه عزلت در پیش گیرند.
------------------------------
سید مصطفی‌ خادمی

 


کد مطلب: 402153

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402153/آقای-پاکدل-گریه-کن-گور-خود-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1