تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۰۲۱۱۷
فرماندار بویراحمد:

اعتراض حق طبیعی مردم است

در جلسه صیانت از حقوق شهروندی مطرح شد
۱
۱
اعتراض حق طبیعی مردم است
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد صبح امروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب که در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد با اشاره به وضعیت سیاسی حاکم بر کشور اظهار داشت: تحریم های جدیدی که از طریق آمریکایی که هیچ پایبندی به معاهدات بین المللی ندارد، اخیراً حاکی از آن است که متفاوت تر از همه سالهای قبل خواهد بود؛ چرا که با تلاشی که تیم دیپلماسی دولت داشت امروز شاهد این هستیم که روسیه، چین و اروپا در مقابل آمریکا و تحریم های یکجانبه اش ایستاده اند.
فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه این را می توان یکی از دستاوردهای بزرگ نظام و دولت تدبیر و امید خواند، گفت: کشورهای بزرگ دنیا الآن همراه ایران هستند.
شاهرخ کناری تصریح کرد: کشوری که همیشه مورد تهاجم بوده امروز در معرض یک جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی قرار گرفته است. کناری گفت: اتحاد و انسجام درونی کشور در مقابله با این جنگ اقتصادی و روانی ضروری به نظر می رسد.
رئیس ستاد حقوق شهروندی بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت مسئولان و همه دستگاه‌ها و نهادها با تلاش بیشتر و با صیانت از حقوق شهروندی باید خدمات بهتری را به مردم ارائه نمایند. 
فرماندار بویراحمد با اشاره به طرح صیانت از حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید گفت: ایده این طرح خیلی خوب است ولی باید به عمل اجرایی شود.
کناری با تاکید بر جدی گرفتن حقوق شهروندی توسط مسئولان و مردم گفت: هم مردم و هم مسئولان باید حق و حقوق خودشان را بدانند و ما مسئولان باید طوری تلاش کنیم که مردم به حقوقشان برسند لذا باید این احساس را مردم، درک و لمس کنند.
وی با اذعان به اینکه کشور از نظر امنیتی در سطح بسیار بالایی است اظهار کرد: در شهر یاسوج با وجودی که مردم فهیم و بصیر مرکز استان همه سختی‌ها و گرفتاری های موجود را لمس میکنند و انصاف در شرایط سختی هستند، هیچگونه ناهنجاری اجتماعی در این خصوص نداشته ایم.
کناری در جلسه صیانت ازحقوق شهروندی شهرستان بویراحمد گفت: چهار تیم ارزیابی برای طرح صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب مکلف کردیم که به صورت هفتگی از ادارات بازرسی کنند.
وی با بیان اینکه همه ادارات آمادگی پیش‌بینی میز خدمت را داشته باشند، تصریح کرد: مدیران ملزم به تساوی و رعایت حقوق مردم در دستگاه ها باشند که اگر دستگاهی نسبت به موضوعی کوتاهی کرد، اعتراض حق طبیعی مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدیران ناتوان مانع تحقق رشد کشور هستند حالا اعتراض مردم‌چه فایده ای دارد؟ شما چطور و بر اساس چه شاخصی فرماندار شدین؟ دانستن هم حق مردم است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1