کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

واکنش‌های تند دو چهره شاخص گچساران به اظهارات تاجگردون؛ خدا وکیلی این فرستادن دانشجویان به دنبال نخود سیاه نیست

12 مرداد 1397 ساعت 20:26

خدا وکیلی این، فرستادن دانشجویان دنبال نخود سیاه نیست؟ این ساده فرض کردن مردم نیست؟ یعنی مردم نمی‌دانند وام‌های آنچنانی در همین گچساران، به دستور چه کسی و به چه کسانی یا داماد چه کسی داده شده‌اند؟ شما به کارهای خیلی ساده‌تر از گرفتن وام‌های میلیاردی نمی‌پردازید؟


دو سخن «غلامرضا تاجگردون» نماینده گچساران و باشت واکنش دو چهره شاخص گچساران را به دنبال داشت.

غلامرضا پاکدل مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اینگونه نوشت؛ 
«طی اطلاعاتی که به دست بنده رسیده این عده به همراه دوستان خود وام‌های میلیاردی و کلان بانکی را به راحتی دریافت می‌کنند. حقیقتاً پیگیری این جریان هم از توان بنده خارج است و هم به دلیل کمبود وقت نمی‌توانم دنبال آن باشم. از شما دانشجویان درخواست می‌کنم با ورود دقیق و خود، پشت برده این جریان وام خواری را که در حال ضربه زدن به اقتصاد استان است را افشا کنید».
خدا وکیلی این، فرستادن دانشجویان دنبال نخود سیاه نیست؟ این ساده فرض کردن مردم نیست؟ یعنی مردم نمی‌دانند وام‌های آنچنانی در همین گچساران، به دستور چه کسی و به چه کسانی یا داماد چه کسی داده شده‌اند؟ شما به کارهای خیلی ساده‌تر از گرفتن وام‌های میلیاردی نمی‌پردازید؟ اصلاً شما اگه بخواهید اینها افشا بشوند، با یک تلفن به فرماندار بگویید، به روسای بانکها بگویند اسامی کسانی که وام‌های بیش از پنجاه میلیون تومان گرفته‌اند را اعلام کنند. یعنی یک دقیقه وقت بگذارید تا نصف روز همه رو می‌دهند، بعد افشاشون کنید. ترا خدا بامردم رو راست باشید.

 
یدالله مرادی فعال سیاسی اصولگرا گچساران و مدیرکل اسبق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز به نامه‌ی تاجگردون به ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در باره استخدام‌ها با گذاشتن «پستی» واکنش نشان داد.
مرادی نوشت؛ «یکی از مهمترین مطالبه مردم و بقول متخلفین؟!؟ دلواپسان شفاف سازی در به‌کارگیری نیروها و اهدا پستها و امتیاز پیمانکاریهای و به‌کارگیری نیروها بوده و هست. این نامه نگاری هر چند نوعی فرافکنی است اما باید به فال نیک گرفته شود اما شامل همه دستگاهها و شرکتها شود. همه بکارگیریهای خاله خورزویی در بیمه‌ها و گمرکات و پالایشگاهها در شهرهای دیگر را شامل شود».


کد مطلب: 401977

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401977/واکنش-های-تند-دو-چهره-شاخص-گچساران-اظهارات-تاجگردون-خدا-وکیلی-این-فرستادن-دانشجویان-دنبال-نخود-سیاه-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1