کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

بی‌توجهی به ارتقای شاخص‌های توسعه فرهنگی در استان

10 مرداد 1397 ساعت 8:47

در طی سی سال اخیر در توزیع اعتبارات به ارتقای شاخص‌های توسعه فرهنگی در استان توجه کمی شده است و شاید دلیل عقیم ماندن تلاش‌ها برای توسعه در سایر بخش‌ها همین باشد.


رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد بر توجه به حوزه فرهنگ در توزیع اعتبارات ارتقای شاخصهای توسعه تاکید کرد و گفت: بدون توسعه فرهنگی در استان توسعه در سایر بخش‌ها محقق نمی‌شود.
به گزارش کبنا، شریف اسلامی در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: توسعه فرهنگی مهم‌ترین رکن و زیربنای توسعه است و بی توجهی به آن نه تنها خسارت است بلکه روند توسعه در سایر بخش‌ها را نیز مختل می‌کند.
وی بیان کرد: همیشه در توزیع اعتبارات در استان تنها به شاخصهای اقتصادی، رفاهی، عمرانی و ... توجه می‌شود و توسعه فرهنگی همیشه مغفول مانده است.
اسلامی تصریح کرد: در طی سی سال اخیر در توزیع اعتبارات به ارتقای شاخص‌های توسعه فرهنگی در استان توجه کمی شده است و شاید دلیل عقیم ماندن تلاش‌ها برای توسعه در سایر بخش‌ها همین باشد.
وی به مشکلات عدیده فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: اگر وضعیت فرهنگی از جمله فرهنگ کار، فرهنگ مصرف، فرهنگ مدیریتی، فرهنگ شهرنشینی، فرهنگ همزیستی و تحمل یکدیگر، فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ... در استان مطلوب است حرفی نیست اما اگر در این بخش‌ها مشکل داریم باید به دنبال ارتقا و توسعه فرهنگی بود.
 


کد مطلب: 401921

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401921/بی-توجهی-ارتقای-شاخص-های-توسعه-فرهنگی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1