کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

جوابیه‌ای به مطلب «آقای پاکدل، دلتان را پاک کنید»

5 مرداد 1397 ساعت 12:32

آقای پاکدل فقط ادعا نکرده‌اند که ده برابر آقای تاجگردون کار کنند، بلکه با استدلال ثابت کرده‌اند. شما یک بارِ دیگر آن نقد را بخوانید تا متوجه شوید که کسانی به شعور مردم توهین می‌کنند که بدون هیچ استدلال و منطقی حکم


بعد از انتشار مطلبی با عنوان «آقای پاکدل، دلتان را پاک کنید» یکی از مخاطبان به آن پاسخی داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
مدیر محترم سایت خبری کبنانیوز
با سلام،
 احتراماً در پاسخ به متن ارسالی تحت عنوان «آقای پاکدل، دلتان را پاک کنید»، جوابیه زیر تقدیم می‌گردد، لطفاً ترتیب اتخاذ فرمایید تا نسبت به درج آن اقدام گردد.
آقای بدون اعلام هویت، لطفاً هویتتان را هویدا کنید!
با سلام، فرموده‌اید یک جمله توهین در مطلب من بیاورید. آیا اینکه بعد از نام بردن از منتقدان نوشته‌اید: کسی که قلم به دست می‌گیری اول وجدانت و بعد ادبت را حفظ کن که با بی نزاکتی فقط خودت را ضایع وبی ارزش می‌کنی، به این معنا نیست که از نظر شما منتقدان اینگونه نبوده‌اند؟ و این توهین نیست؟
در مورد تملق و چاپلوسی هم که باید گفت، «گل بود به سبزه نیز آراسته شد»، این نوشته‌تان که از ابتدا تا جاییکه می‌نویسید: مصرانه از شما می‌خواهم...(یعنی حدود هفتاد و پنج درصد) آن سراسر تملق و چاپلوسی است، تا جاییکه اعتراف وقتی نماینده آن برخورد دور از شآن یک نماینده را با خواهر زاده‌تان می‌کند و دل اورا می‌شکند، باز هم می‌فرمایید پسر خواهرم اشتباه کرد!! و در جای دیگر در کمال نا باوری حتی پارتی بازی ایشان برای فامیل‌هایش را هم حق مسلمش دانسته و توجیه می‌کنید.
سؤال‌های ابتدایی و زیادی را که داشته‌اید و علی رغم توضیح بعضی از آنها در متن نوشتهْ آقای پاکدل متوجه نشده‌اید، بهتر است پس از معرفی خودتان، نزد یکی از دانشجویان آقای پاکدل، در یک کلاسِ یک ساعته فرا گیرید.
آقای پاکدل فقط ادعا نکرده‌اند که ده برابر آقای تاجگردون کار کنند، بلکه با استدلال ثابت کرده‌اند. شما یک بارِ دیگر آن نقد را بخوانید تا متوجه شوید که کسانی به شعور مردم توهین می‌کنند که بدون هیچ استدلال و منطقی حکم می‌کنند و می‌خواهند با اصرار آن را بقبولانند. مشکل شماها همین است که دوست دارید مقایسه‌ی عملکردی در کار نباشد تا مردم را با شعار و شوهای تلیغاتی مجبور به قضاوت کنید ولی آقای پاکدل، با مقایسه عملکردها، به شعور مردم احترام گذاشته و قضاوتها را به سمت واقعیت سوق داده و باعث براشفتگی شما شده است.
 
(احمدی)
 


کد مطلب: 401805

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401805/جوابیه-ای-مطلب-آقای-پاکدل-دلتان-پاک-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1