کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست بررسی آسیب های اجتماعی مطرح شد

هاشمی پور: «نخبگان جامعه» به مباحث فرهنگی توجهی ندارند

5 مرداد 1397 ساعت 11:54

نشست تخصصی بررسی آسیب های اجتماعی با حضور نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مجمع نمایندگان استان و جمعی از طلاب استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا برگزار گردید.


نشست تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی با حضور نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مجمع نمایندگان استان و جمعی از طلاب استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا برگزار گردید.
 این برنامه با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی و به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور بیش از 200 نفر از طلاب و روحانیون استان‌های مذکور برگزار گردید.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این آئین اظهار کرد: بخش اعظمی از فلسفه وجودی و شکل گیری انقلاب اسلامی، تحقق آرمان‌های حضرت امام (ره) در زمینه‌های مختلف اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بوده است و امام راحل بزرگترین مانع که همان رژیم منحوس پهلوی بود را به لطف خدا و خون شهیدان از پیش رو برداشت و خوشبختانه امروز خلف صالح آن امام همام سکاندار کشتی انقلاب است و حوزه فرهنگ و اقتصاد از بالاترین دغدغه‌های ایشان است.
عدل هاشمی‌پور عنوان کرد: امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون رهبری حضرت امام، درایت رهبر فرزانه انقلاب، جانفشانی شهیدان والامقام و لطف خدای متعال است.
 هاشمی‌پور حفظ حیثیت معنوی افراد را از نشانه‌های یک جامعه سالم برشمرد و عنوان کرد: واقعیت این است که در مباحث فرهنگی خلاء ها و مشکلات زیادی داریم  و متأسفانه بی توجهی به مباحث فرهنگی در جامعه خصوصاً در میان نخبگان وجود دارد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بررسی ابعاد و موارد مختلف آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را خواستار شد و افزود: اقدامات فرهنگی نیازمند توجه جدی، اختصاص و تأمین اعتبار لازم است و تشکیل چنین همایش‌ها و برنامه‌هایی در سایر مناطق استان با حضور کارشناسان، صاحب نظران و متولیان امر به منظور کاهش آسیب‌ها و برقرای آرامش در جامعه ضروری است.
وی حراست از نظام اسلامی، حمایت و تبعیت از رهبری را مورد تاکید جدی قرار داد و گفت: حوادث و وقایع  جهان اطراف خود را با دقت زیر نظر داشته باشیم و بصیرت و هوشیاری خویش را افزایش دهیم.
هاشمی پور بازگشت روحیه انقلابی و پیشرفت را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار داشت: دمیدن روح تعهد و امیدواری به آینده، با داشتن روحیه انقلابی  و مدیریت جهادی امکان پذیر است.
وی توجه بیشتر به وضعیت معیشتی و رفاهی طلاب را خواستار شد و از مدیرکل سازمان تبلیغات استان و معاون امور مجلس و حقوقی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به خاطر اهتمام در برگزاری این برنامه  قدردانی کرد.
 


کد مطلب: 401804

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401804/هاشمی-پور-نخبگان-جامعه-مباحث-فرهنگی-توجهی-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1