تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۱۷۹۱
در شورای آموزش وپرورش مطرح شد

تاکید فرماندار بویراحمد به تجاری سازی مدارس

۴
۰
تاکید فرماندار بویراحمد به تجاری سازی مدارس
کبنا ؛چهارمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار وبا حضور برخی از مسئولان استانی واعضای این شورا در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
فرماندار شهرستان بویراحمد در شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: با توجه به اینکه هزینه های آموزشی بالاست و شاید برخی از مدارس از لحاظ امکانات و فضای آموزشی در سطح شهرستان بویراحمد از بقیه مدارس، کم برخوردارتر باشند؛ با همکاری شهرداری و شورای شهر به منظور درآمد پایدار آموزش و پرورش و مدارس اقدامات موثری صورت خواهد گرفت.
شاهرخ کناری تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش وبرخی از مدارس املاک خوبی از نظر تجاری دارند همکاری شورای شهر و شهرداری به منظور تغییر کاربری وتجاری سازی، بار بسیاری از مشکلات را از دوش آموزش و پرورش بویراحمد برمی‌دارد.
کناری گفت: با کار کارشناسی و ارائه این طرح در کمیسیون ماده ۵ و تایید نهایی آن، سطح فضای آموزشی بسیاری از مدارس بویراحمد ارتقا خواهد یافت.
رئیس شورای آموزش و پرورش بویراحمد اظهار داشت: کودکانی که بنا به هر دلیل از ادامه تحصیل بازمانده اند شناسایی و آموزش و پرورش آنها را زیر چتر حمایتی خود به صورت رایگان قرار دهد.
فرماندار بویراحمد از تصویب مصوبه دریافت تا سقف ۴ درصد از درآمد مدارسی که به صورت هیئت امنایی اداره می شوند و گردش مالی خوبی نیز دارند، خبر داد و گفت: مبالغی که از این طریق جمع آوری می‌شود صرف امور مدارس کم برخوردار در سطح شهرستان بویراحمد خواهد شد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود دکتر
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این شیوه در گچساران سه سال است که استفاده می شود جواب نداده چه سواستفاده ها که صورت نگرفته است و مدیرآموزش و پرورش در آستانه برکناری است
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فرماندار عزیز این نظر با قانون ایجاد شورای اموزش پرورش که فقط پیشنهاد در رابطه با زیر دست قانون در خصوص اموزش و پرورش نه اینکه بازار و کاسبی برای اموزش پرورش است فرماندار عزیز اموزش پرورش سالن های ورزشی که با هزاران امید و مشکلاغت ساخته میشود که باید در راستای استفاده دانش امزان و فرهنگیان مورد استفاده قرار بگیرد متاسفانه به بخش خصوصی واگذار شده و با این درامد بعضی موقع هزینه های اون بخاط ... نمی توانند پرداخت بکنند !!!!!!!
سعید محمد حسینی- عضو انجمن اولیای مدارس
Iran, Islamic Republic of
سلام علی رغم ارادتی که خدمت آقای کناری دارم
سوال: اول اینکه با کدام مبنای مطالعاتی این موضوع را مطرح مینماییدو دیگر باید چه بلاهایی بر سر مدارس بیاید که باورکنیم اوضاع وخیم است؟
دو:جای آن دارد که اهداف و جایگاه انسان ساز نهاد مدارس به طور ویژه و مناسب با شأن آن دیده شود.
سه: مدرسه باید روح و جسم دانش‌آموزان را بسازد و نیروهای متخصص و متعهد فردا را تولید کند،نیروهایی شاداب، سالم و باانگیزه.
چهار: اگر این مدارس به سمت مادی‌گرایی بروند، هویتشان را از دست می‌دهند و وجهه مدارس خدشه‌دار می‌شود.
پنج: برای حل مشکلات مالی مدارس باید به فکر راه‌های بهتری بوده با مشارکت‌گیری از طریق کانونهای اقتصادی و خیرین در حمایت از مدارس و همچنین توجه به نقش خانواده‌ها به‌عنوان سرمایه‌ای بیکران که اگر بدانند مدارس برایشان تب می‌کنند قطعا برایش خواهند مُرد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1