کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای هشتمین دوره هیئت مدیره:

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد

5 تير 1397 ساعت 19:59

مدیر هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از شروع فرایند انتخاب هیئت مدیره جدید این سازمان خبر داد.



امیدعلی پاک‌نژادی در جمع خبرنگاران با بیان این خبر گفت: بر اساس الزامات قانونی و طبق نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، فرایند هشتمین دوره انتخاب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و در این زمینه نیز اطلاعیه‌های لازم صادر شده است.
مدیر هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این انتخابات در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نظام مهندسی ساختمان مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقطه تصمیم‌گیری جمعی مهندسان ساختمان است، تأکید کرد: تلاش این مجموعه این است که به عنوان یک نهاد حرفه‌ای، تخصصی و تأثیرگزار در ساخت و سازها بتواند در راستای توسعه و اعتلای مهندسی، قانون‌گرایی و تأمین حقوق شهروندی به رسالت خود عمل کند.
پاک‌نژادی از همه مهندسان ساختمانی که شرایط لازم را طبق نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی دارند خواست تا برای ثبت‌نام و اعلام نامزدی خود در دوره هشتم انتخابات هیئت مدیره در رشته‌های هفت‌گانه از روز 6 تیرماه تا 20 تیرماه سال جاری به دفتر هیئت اجرایی این استان مراجعه کنند.
وی آدرس این دفتر را یاسوج- بلوار بویراحمد- ساختمان شماره 4 راه و شهرسازی- طبقه هفتم اعلام کرد و گفت: نام‌نویسی از افراد متقاضی فقط در روزهای اعلام شده انجام می‌شود.
مدیر هیئت اجرایی  هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی  ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت مقررات قانونی بر اساس نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد.


کد مطلب: 401060

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401060/انتخابات-سازمان-نظام-مهندسی-ساختمان-کهگیلویه-بویراحمد-کلید-خورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1