کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم وزیر جهاد کشاورزی:

بالاخره؛ رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد / تاج‌الدینی سکاندار کشاورزی استان

4 تير 1397 ساعت 11:29

الیاس تاج‌الدینی با حکم وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


الیاس تاج‌الدینی با حکم وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

بعد از کش و قوس‌های زیاد بالاخره با امضا محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی الیاس تاج‌الدینی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و جایگزین جعفر گوهرگانی رئیس پیشین این سازمان شد.
تاج‌الدینی در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز ضمن تایید این خبر اظهار کرد: فردا سه‌شنبه 5 تیرماه ساعت 11 صبح با حضور جوادی معاون وزیر جهاد کشاورزی مراسم تودیع و معارفه برگزار خواهد شد. این مراسم در سالن ترویج جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شود.
رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سووال کبنا مبنی بر اینکه مهمترین برنامه‌های شما در سازمان چیست، گفت: برنامه‌های مهم زیاد است اما اجرای سیاست‌ها و راهبردهای سازمان جهاد کشاورزی، تکمیل پروژه‌های زخمی سنوات قبل، اجرا و توسعه روش‌های نوین آبیاری کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها به دلیل راندمان بیشتر استفاده از آب، افزایش سطح باغات در سطح‌های شیب‌دار و توسعه گیاهان دارویی جزء مهمترین برنامه‌هایی خواهد بود که ما آن را دنبال می‌کنیم.

به گزارش کبنا، الیاس تاج‌الدینی 25 سال سابقه خدمت دارد. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کشاورزی گرایش زارعت است. گفتنی است که تاج الدینی قبل از این مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بو.د.



 


کد مطلب: 401022

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401022/بالاخره-رئیس-جدید-سازمان-جهاد-کشاورزی-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب-تاج-الدینی-سکاندار-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1