کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنان تند سید ضیاء رضاتوفیقی در ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان:

آقای استاندار سکوت نخواهیم کرد/ هر آشی که پخته شد، کار نمایندگان است

22 خرداد 1397 ساعت 23:28

رئیس ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخاب مدیران با نظر نمایندگان مجلس است و ما هیچ دخالتی نداریم و استاندار با نظر نمایندگان مدیران را انتخاب می‌کند، اگر مدیران مطلوب است، کار نمایندگان است و اگر مطلوب نیست بازهم کار نمایندگان است. هر آشی که پخته‌شده است، کار نمایندگان است و مردم باید این را بدانند.



همزمان با شب 28 ماه رمضان ضیافت افطاری روسای احزاب اصلاح‌طلب و اعضای ستاد حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و سید ضیاء رضاتوفیقی رئیس ستاد انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی کرد.
متن این صحبت‌ها به شرح زیر است،
دولت روحانی به هیچ‌کدام از مطالبات ما و مردم عمل‌نکرده است و همین‌جا بگویم  انتخاب مدیران با نظر نمایندگان مجلس است و ما هیچ دخالتی نداریم و استاندار با نظر نمایندگان مدیران را انتخاب می‌کند، اگر مدیران مطلوب است، کار نمایندگان است و اگر مطلوب نیست بازهم کار نمایندگان است. هر آشی که پخته‌شده است، کار نمایندگان است و مردم باید این را بدانند.
وی بابیان اینکه برخی مدیران ما خوب هستند، اظهار کرد: مدیران در استان ما دودسته‌اند، یک دسته از آن‌ها مدیران مردمی، کارآمد و توانمند هستند که مجموعه خودشان را خوب اداره می‌کنند. اما عده‌ای دیگر که این صفت را ندارند اما فرصت نیز هستند.
ما به دلایلی در این جلسه در نقد استاندار و نمایندگان سخنی نخواهیم گفت، اما در جای دیگر حرف‌های را می‌زنم.
اگر مردم از ما بپرسند چه اتفاق مبارک در استان ما توسط دولت تدبیر و امید افتاده، ما هیچ جوابی نداریم.
وی بابیان اینکه ما هم‌صدای مردم هستیم، افزود: ما برای آزادی و امنیت مردم و سربلندی ملت و پیشرفت ایران اسلامی به آقای روحانی رأی دادیم، اما مطالبات تاکنون برآورده نشده است.
امیدوارم از این بعد اتفاقی بیفتد. اما با این دولت و مدیران من منتظر هیچ اتفاقی مثبت و خوشی نیستم. من برای آقای روحانی کار نکردیم
ما مجموعه‌ای هستیم در سراسر کشور که برای افتخار ایران و توسعه، پیشرفت این سرزمین تلاش کردیم و خواهیم کرد.
مدیران، استاندار و نمایندگان دوره‌شان تمام می‌شود، اما کسانی که ماندگار هستند و مردم را رها نمی‌کنند و بارأی مردم معامله نمی‌کنند، شاید ما نتوانیم برایشان کاری کنیم، اما برای آزادی و پیشرفت ملت، کشور و استان ما تلاش خواهیم کرد. اما همیشه نامشان در کنار آزادگان این ملت خواهد بود.
وی بابیان اینکه برخی سیاست‌مداران ضعیف ما هم داریم، افزود: مردم همیشه هستند، اما سیاست‌مداران معامله‌گر هم بدانند، آنچه می‌ماند این ملت است و آن‌کسانی که می‌روند، مسئولان هستند و همان‌طوری که امیرالمؤمنین علی (ع) می‌فرمایند، موقعیت‌ها می‌آید و می‌رود چراکه اگر موقعیت‌ها و پست‌ها ماندنی بود، دیگران آن را از دست نمی‌دانند که بخواهد به ماها برسد.
مسئولیت‌ها فرصتی است و مدیران تا فرصت دارند، مردم‌دار باشند، خدمت گذار باشند و تا جایی که امکانات اجازه می‌دهد، مطالبات مردم را دنبال کنند.
رئیس ستاد حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ اتفاق مبارکی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید نیفتاده است. این روند، روند مطلوبی نیست. این روند، روند مطلوبی برای مردم نیست، آقای استاندار باید این را بداند اگر سکوت کرده‌ایم، بنا به مصلحت‌ها بوده است، اما من‌بعد سکوت نخواهیم کرد.
 
 


کد مطلب: 400702

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400702/آقای-استاندار-سکوت-نخواهیم-آشی-پخته-کار-نمایندگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1