کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلیه و بویراحمد:

پیکر کاپیتان «فولاد» هواپیمای تهران-یاسوج پیدا شد

10 خرداد 1397 ساعت 14:48

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلیه و بویراحمد با بیان این‌که تعداد 20 پیکر به پزشکی قانونی تحویل داده شد، اظهار کرد: با نمونه‌برداری و انجام آزمایشات پیکر خلبان حجت‌الله فولاد و کمک خلبان در بین پیکر‌های پیدا شده است و به زودی به خانواده‌ها تحویل داده می‌شود.


در جمع خبرنگاران عنوان شد
کامبیز امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که تعداد 20 پیکر به پزشکی قانونی تحویل داده شد اظهار کرد: با نمونه‌برداری  و انجام آزمایشات مشخص شد پیکر خلبان حجت‌الله فولاد و کمک خلبان در بین پیکر‌های پیدا شده از ارتفاعات دنا است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، تعداد 348 بافت انسانی که به 64 مسافر تعلق داشت، شامل قطعات مختلف در اندازه‌های متفاوت به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل شد.

وی گفت: با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته، تعداد 23 پیکر با جمع‌آوری قطعات مختلف در شرایط نسبت کامل قرار گرفت و آماده تحویل شد؛ از این تعداد 21 پیکر پس از صدور جواز دفن به خانواده‌ها تحویل شده است.

امینی با بیان این‌که پیکر 12 نفر از جانباختگان آماده تحویل است، خاطرنشان کرد:  پیکر خلبان حجت‌الله فولادی و کمک‌خلبان کاوه خلیلی به خانواده‌ها تحویل داده می‌شوند.


کد مطلب: 400399

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400399/پیکر-کاپیتان-فولاد-هواپیمای-تهران-یاسوج-پیدا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1