کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگویی مطرح شد

۷ بسته از بقایای پیکر جانباختگان ATR به پزشکی قانونی منتقل شد /  جست‌وجوی ادامه دارد/ اعزام ۱۹ کوهنورد محلی به ارتفاعات

8 خرداد 1397 ساعت 17:54

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دقایقی پیش یک محموله از بقایای پیکر جانباختگان در قالب ۷ بسته تحویل پزشکی قانونی شد.



عزیز فیلی اظهار داشت: دقایقی پیش 7 بسته از بقایای پیکر جانباختگان و یک بسته از مدارک آنان از ارتفاعات دنا به وسیله بالگرد به پایین منتقل و تحویل پزشکی قانونی و نماینده دادستانی شدند.

وی با بیان اینکه بقایای کشف شده بیشتر در قالب نیم تنه و تکه بوده است، عنوان کرد: جست‌وجو برای پیدا کردن پیکر جانباختگان تا بافت اخر ادامه دارد و امدادگران لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

فیلی با تاکید بر اینکه هنوز پایان عملیات در دنا مشخص نیست، افزود: تاکنون بیش از 300 بافت انسانی مجزا از جانباختگان به پزشکی قانونی منتقل شده که 21 جسد تحویل و بزودی 14 پیکر دیگر نیز تحویل خانواده‌ها می‌شود.


 جست‌وجوی پیکر جانباختگان ATR در دنا ادامه دارد؛ اعزام ۱۹ کوهنورد محلی به ارتفاعات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۹ کوهنورد محلی به ارتفاعات دنا محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج خبر داد.
امان‌الله جهانبین اظهار داشت: امروز 19 کوهنورد محلی با بالگرد به ارتفاعت دنا اعزام و 20 کوهنورد بعد از چند روز فعالیت در عملیات جست‌وجو به پایین منتقل شدند.

وی با بیان اینکه عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان ادامه دارد، افزود: هم اکنون 32 امدادگر و کوهنورد محلی در ارتفاعات قله پازن پیر دنا حضور دارند.

جهانبین بیان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان‌های لرستان، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد با استقرار در دنا عملیات را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به وجود 3 متر برف در محل سقوط هواپیما ابراز کرد: عملیات جست‌وجو در دنا سخت بوده ولی با قدرت پیش می‌رود.


کد مطلب: 400351

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400351/۷-بسته-بقایای-پیکر-جانباختگان-atr-پزشکی-قانونی-منتقل-جست-وجوی-ادامه-اعزام-۱۹-کوهنورد-محلی-ارتفاعات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1