تاریخ انتشار
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۲۳۳

مجلس با تصویب قانون‌های دست و پاگیر به اقتصاد کشور لطمه نزنند

۰
مجلس با تصویب قانون‌های دست و پاگیر به اقتصاد کشور لطمه نزنند
کبنا ؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی وحدانی فر امام جمعه چیتاب درخطبه های ۴ خرداد ۱۳۹۷ کبگیان باتوصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه گفت: تقرب به درگاه الهی عاقبت متقین است وبندگان خدا اگر صبح مشارطه ظهرمراقبه وآخرشب اعمالش را محاسبه کندبه قدرت بندگیش پی خواهد برد.
علی وحدانی فر در ادامه مباحثه واجب فراموش شده خمس، گفت: تصرف در اموال اهل بیت بدون اجازه و نپرداختن خمس گناه است و به فرمایش امام زمان (عج) هرکسی بی اجازه تصرف کند و خمسش را نپردازد ملعون و دشمن اهل بیت است.
این خطیب جمعه بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری دردیدار با مسئولان وکارگزاران کشور درباره مسئله برجام گفت: علی رغم تلاشهای تیم زحمتکش دیپلماسی عزیزمان در مسیر مذاکرات هسته‌ای ما به بن بست نخورده‌ایم بلکه دنیای غرب است که با ترس از قدرت فتوحات و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران با چوب لای چرخ انداختن برجام میز مذاکره را رها نمی‌کند.

علی وحدانی فر گفت: تعلیق اقتصاد ایران به برجام و مذاکره باغرب یک اشتباه استراتژیک بود که امروزه مسئولان وتیم مذاکره کننده باتکیه بر ۸۰ میلیون پشتوانه عدم اعتماد به آمریکا درسایه رهنمون‌های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب بااستفاده از این ظرفیت میتوانندنهایت استفاده را ببرند
دکتر وحدانی فر با اشاره به ایدئولوژی عده‌ای که ترامپ را عامل خروج از برجام می‌دانند، گفت: ترامپ همان آمریکای بدون نقاب است که با هویدا شدن بی اعتمادیش ما را از خواب دشمن شناسی بیدار کرد وهمان خوی استکباری واستعماری دولت امریکاست.
وی بابیان مسئله چندروز پیش اهتمام ترامپ برای سفر به کره شمالی گفت: آیا آزاد کردن اسرای امریکائی در کره شمالی و تخریب نیروگاه هسته‌ای این کشور در قبال سفر کردن ترامپ بدعهدی وسست عنصری در پیمان آمریکا را بر همگان روشن ساخت.
امام جمعه کبگیان با اشاره به شروط ۹ گانه رهبری که چراغ راه مسئولان وتیم مذاکره کننده بود، گفت: دیپلمات‌های عزیزمان هم واقند هرجا این شروط رعایت شد ما سربلند بودیم والان هم جنگ جنگه اراده‌هاست و اراده هاست که موفقیت می‌آورد و ما باید بدانیم که با آمریکا تعامل نداشته و نداریم زیرا انعطاف پذیری ما باعث گستاخی امریکا شده و خواهدشد.
این خطیب جمعه درباره اعتماد به اروپا گفت: اروپا با شکستن سکوت و مشخص کردن تکلیفش در نقض برجام، و احترام به انرژی هسته‌ای و مسئله دفاعی موشکی ملت ما درسایه انتقال وجه در بانکهای خود برای تجارت باجمهوری اسلامی ایران می‌تواند درزمینه مذاکره به اما حساب کندزیرا مردم بادرس از برجام وتحاریم آمریکا آبدیده‌تر از همیشه با چهره واقعی کشورها آشنائی دارند.
علی وحدانی فر با  تسلیت فرا رسیدن رحلت حضرت خدیجه (س) گفت: این بانوی بزرگ کسی بود که به احسن خُلق از دیدگاه خاتم المرسلین بهترینِ زنانِ عالم بود وباایثار دارائی هنگُفتَش اسلام را زنده کرد و مادر اهل بیت علیه السلام در دامانش پرورش یافت وباید روزش را گرامی بداریم زیرا هرچه ما داریم از برکت وجود اهل بیت و این مادر بزرگ است.
خطیب جمعه کبگیان باتبریک به مناسبت فرارسیدن روز مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه مجلس را حفظ کنید چون در راس امور است و در ساختار قدرت و قانون گذاری کشور مجلس است که ریل گزاری می‌کند و مجلسیان عزیز مراقب نظم در قانونگذاری باشند که خدائی ناکرده با قوانین دست پاگیر به اقتصاد کشور ضربه نزنند.
این خطیب جمعه باتشکر از مردم شهر چیتاب که در بحران آب با گذشتن از سهمیه کاشت برنج آب کشاورزی امسال را به روستاهای اطراف شهر بخشیدند، گفت: جسارت چنین ایثاری دراین اوضاع بد اقتصادی نشان از بزرگی مردمانی دارد که زبانزد ایثار و میهمان نوازی در استان و کشورند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1