کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار گچساران خبر داد

تردد خودرو در خیابان بلادیان گچساران ممنوع می‌شود

30 ارديبهشت 1397 ساعت 17:05

 جلسه بررسی روند اجرائی خیابان شهید بلادیان با حضور فرماندار گچساران، شهردار دوگنبدان، رئیس آبفا شهری دوگنبدان و جمعی از کارشناسان و مجریان این پروژه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


 فرماندار گچساران در این جلسه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 75 درصدی این پروژه اظهار داشت: به منظور جاسازی تاسیسات زیرزمینی و آغاز عملیات کفسازی عبور و مرور هرگونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی و...   از اول خرداد ماه در این خیابان ممنوع می‌باشد.
عبدالرحیم رحیمی افزود: با اتمام  تاسیسات زیربنایی (لوله‌های آب و آتش نشانی و...) به زودی عملیات کفسازی این خیابان آغاز خواهد شد.
رحیمی ضمن تشکر از همکاری و تعامل کسبه و بازاریان و مردم شهرستان با عوامل اجرائی این پروژه  همچنان از شهروندان گچسارانی تقاضا کرد  تا با ا ادامه همکاری خود با مجریان طرح آنها را در این مرحله نیز یاری و همراهی نموده و باعث تسریع در روند اجرای پروژه گردند.
وی ابراز داشت: به منظور رفاه حال مردم و کسبه  و بازاریان پارکینگ شهرداری دوگنبدان در انتهای خیابان بلادیان (پارکینگ فرمانداری قدیم)  به‌صورت رایگان در اختیار عموم  جهت پارک خودرو قرار خواهد گرفت.
 
رحیمی با بیان اینکه تا کنون مبلغ شش میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای انجام این پروژه هزینه شده است، اظهار امیدواری کرد در صورت تعامل و همکاری مجریان، مردم و کسبه و همچنین دستگاههای خدمات رسان این پروژه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.


کد مطلب: 400090

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400090/تردد-خودرو-خیابان-بلادیان-گچساران-ممنوع-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1