کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظر «عریان» در باره تغییر معاونین دانشگاه یاسوج (+تصاویر)

20 فروردين 1397 ساعت 0:46


سرپرست دانشگاه یاسوج با تبریک سال جدید به همه همکاران ارزشمندترین دوران خدمت اعضای هیات علمی را دوران آموزشی و علمی ایشان برشمرد.
به گزارش کبنا، احمد عریان گفت: کسانی که طالب علم هستند در مقاطع مدیریتی و اجرایی نمی‌توانند به رشد علمی خود و دانشجویانشان کمک شایانی کنند.
وی ضمن بیان برخی از نکات دیدار نوروزی با استاندار اظهار کرد: باید بتوانیم از همه ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی استان در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی، آب، گردشگری، IT، صنایع دستی روستایی و توسعه روستایی بهره‌های لازم را ببریم.
سرپرست دانشگاه یاسوج با اشاره به اهمیت دو موضوع پدافند غیرعامل و اشتغال روستایی در استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه انجام این دو پروژه ملی به دانشگاه یاسوج واگذار شده است.
عریان تغییر و تحولات را در هر سازمانی طبیعی دانست و تصریح کرد: کنار رفتن بعضی از مدیران همیشه به معنای ناکارآمدی نیست و گاهی تغییر تاکتیک‌های مدیریتی چنین تغییراتی را ایجاب می‌کند که این امری عادی و مرسوم در دنیاست.
وی از همه مدیران خواست تا در ارتباط دانشگاه با دنیای بیرون دانشگاه همت کنند و دانشگاهی پویاتر و با نشاط‌تر از گذشته بسازند.
در این نشست دکتر «ابوالقاسم عوض‌پور» عضو هیات علمی گروه فیزیک به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و فن آوری دانشگاه معرفی شد و از زحمات دکتر هجیر کریمی معاون سابق پژوهشی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.
همچنین دکتر «کورش گودرزی» عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی دانشگاه معرفی شد و از زحمات دکتر «آریا شفایی‌پور» معاون سابق اداری مالی دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 

 





























کد مطلب: 329760

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/329760/نظر-عریان-باره-تغییر-معاونین-دانشگاه-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1