کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس‌جمهوری

5 بهمن 1396 ساعت 11:05


علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه‌شب با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی دیدار و گزارشی از وضعیت استان در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون ارائه کرد.
احمدی همچنین از دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهوری به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف برای حل مشکلات و برخی موانع فرا روی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف خبر داد.
استاندار تصریح کرد: معاون اول رئیس‌جمهوری در این دیدار همچنین با اشراف به برخی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه در استان بر شکوفا شدن این داشته‌ها با محوریت و رویکرد اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تأکید کرد.
تأمین و ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه حمل‌ونقل، توسعه و ایمن‌سازی راه‌ها، اجرای طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی، افزایش میزان بهره‌مندی استان از اعتبارات ملی به‌ویژه از صندوق توسعه ملی و تأمین منابع لازم برای تسریع در روند اجرای برخی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی ازجمله خواسته‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار خود با جهانگیری بود.
احمدی، وجود مناظر بکر و طبیعی، جنگل‌های انبوه، وجود افزون بر ۲ هزار گونه گیاه دارویی، ۱۰ درصد منابع آبی کشور با حدود ۱۱ میلیارد مترمکعب روان آب، ۲۰ درصد تولیدات نفت کشور برای سرمایه‌گذاری در صنایع وابسته و پتروشیمی را بخشی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد دانست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار تأکید کرد: شرایط لازم برای انجام سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در این استان فراهم است.


کد مطلب: 310390

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/310390/دیدار-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-معاون-اول-رئیس-جمهوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1