کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت دیشموک از منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب بدتر است / احمدی: مدیران یک ماه دیگر پاسخ‍گو باشند

12 دی 1396 ساعت 23:21


بررسی روند اجرای مصوبات سفر به مناطق مختلف اقدام قابل تحسینی است که کلید آن از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد زده شد.

 احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۸ آذر ماه سال جاری با سفر به مناطق محروم قلعه‌ رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه از این مناطق بازدید و با مشکلات مردم آشنا شد.

سفر یک ماه گذشته مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مصوباتی در حوزه راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، حمل و نقل، بهداشت و درمان، آب روستایی، شهری و آب منطقه‌ای، گاز، توزیع نفت سفید، ایجاد شعب بانک ملی و کشاورزی، استقرار نمایندگی ثبت احوال، حوزه ورزش، آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس داشت که احمدی در فاصله یک ماه بعد از این سفر نشستی را در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تشکیل داد تا روند این مصوبات را بررسی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی مصوبات سفر به دیشموک و قلعه رئیسی که باید به جرات گفت اقدام کم‌سابقه‌ای برای مناطق محروم استان بوده با دقت روند اجرایی شدن مصوبات را بررسی کرد و تذکرات و راهکار لازم را به مدیران‌کل داد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: دیدار از شهرها و بخش‌های استان به این معنا نیست که در این مناطق اعلام حضور کنیم و صدا و سیما هم بیاید تصویری بگیرد و هر کسی برود به امان خدا، بلکه در هر شهرستان و بخشی که سفر کنیم چنین جلسه‌ای برگزار و مصوباتی را برای این مناطق خواهیم داشت.

احمدی اضافه کرد: یک ماه بعد از حضور در مناطق و شهرستان‌های استان نشست بررسی مصوبات با حضور فرمانداران، بخشداران و مدیران‌کل دستگاه‌های مختلف برگزار و روند اجرای مصوبات بررسی خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران دستگاه‌های استان گفت: در سفرهایی که به مناطق محروم و مختلف استان داریم حضور تمام مدیران کل دستگاه‌ها با اطلاعات کامل ضروری است.

وی عنوان کرد: مجددا در یک ماه آینده یک بار دیگر نشست بررسی مصوبات سفر به دیشموک و قلعه رئیسی برگزار و روند اجرای آنها مورد بررسی قرار گرفت.

حسن امیریان بخشدار دیشموک هم در این نشست ضمن قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل توجه به مناطق محروم قلعه رئیسی و دیشموک گفت: وضعیت دیشموک از منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب بدتر است.

وی عنوان کرد: برگزاری چنین نشستی با هدف بررسی مصوبات مناطق محروم در استان کم‌سابقه بوده که اجرایی شدن آنها به توسعه این مناطق، بهبود وضعیت زندگی مردم و کاهش مهاجرت‌ها کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار، بخشدار دیشموک چندباری به صحبتها و گزارشات مدیران کل اعتراض کرد و آنها را خلاف واقعیت خوانده است.

امیریان وضعیت دیشموک را بحرانی عنوان و گفت: بشدن نسبت به وضعیت راهها، آب و فقدان برخی نمایندگی های ادارت در دیشموک، گلایه داشت.

استاندار گفت: مدیران کل یکماه دیگر نسبت به عملکرد خود در مناطق دیشموک و چاروسا در چنین جلسه ای؛ گزارش کلی ارائه دهند.

احمدی بیان کرد: برای عیدی دادن به مردم دیشموک، تسریع در عملکرد باید در دستور کار قرار بگیرد و نتایج قابل قبولی در عملکردهایتان داشته باشید.

امیریان در گفت و گو با خبرنگار گفت: این جلسه بدیع، تازه و بی نظیر بوده است و از این جهت خدای راسپاسگزارم.


کد مطلب: 305288

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/305288/وضعیت-دیشموک-منطقه-زلزله-زده-سرپل-ذهاب-بدتر-احمدی-مدیران-یک-ماه-دیگر-پاسخ-گو-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1