کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گازگرفتگی ۴۸ مسافر در امامزاده مختار (ع) یاسوج (+تصاویر)

2 آذر 1396 ساعت 11:31


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۴۸ نفر از مسافرین یک اتوبوس ولوو در امامزاده مختار (ع) دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شدند.
آتش پاد سوم محمد رستمی افزود: این گازگرفتگی ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح امروز پنج‌شنبه اتفاق افتاد که از ۴۸ نفر دچار مسمومیت ۴۳ نفر به اورژانس منتقل شدند و ۵ نفر نیز به‌صورت سرپایی درمان شدند.

وی بیان کرد: هر ۴۸ نفر، از شهرستان برازجان استان بوشهر بودند که با یک دستگاه اتوبوس ولوو از سفر مشهد برمی‌گشتند و به زیارت امامزاده مختار (ع) آمده بودند، که در ابتدای صبح با علائم سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ از خواب بیدار و با آتش‌نشانی و اورژانس تماس گرفتند.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابیان اینکه مأموران سازمان آتش‌نشانی بلافاصله در محل حاضر شدند گفت: اقدامات اولیه از سوی مأموران آتش‌نشانی یاسوج انجام شد و مصدومان با ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
 
رستمی تصریح کرد: ۲۲ بیمار را با انجام اقدامات درمانی مناسب (اکسیژن درمانی) به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج و ۵ نفر دیگر را نیز به‌صورت حضوری به بیمارستان شهید بهشتی انتقال دادند.
 
وی بابیان اینکه حال مصدومان خوب گزارش‌شده است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج هشدار داد: در فصل سرما، شهروندان گرامی هنگام استفاده از وسایل گازسوز نسبت به موارد ایمنی دقت لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مراتب را سریعاً به مراکز امدادی اطلاع دهند.


کد مطلب: 294026

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/294026/گازگرفتگی-۴۸-مسافر-امامزاده-مختار-ع-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1