کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی: ضرورت راه‌اندازی پارک علم و فن‌آوری در کهگیلویه و بویراحمد/ جذب سرمایه‌گذار، راهگشای توسعه اقتصادی/ سفر معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهوری به استان

7 آبان 1396 ساعت 15:24


ضرورت راه‌اندازی پارک علم و فن‌آوری در کهگیلویه و بویراحمد/ سفر معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهوری به استان

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با ستاری معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهوری و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر پارک علم و فن‌آوری این استان تأکید کرد.
علی‌محمد احمدی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بالای علمی و استعدادهای بالقوه استان، افزود: راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و زیست فن‌آوری، توجه ویژه به نخبگان و تقویت زیرساخت‌های دانشگاهی می‌تواند، فرصت توسعه همه‌جانبه استان را بیش‌ازپیش فراهم آورد.
استاندار بابیان اینکه، کهگیلویه وبویراحمد درزمینهٔ گیاهان دارویی، صنایع‌دستی، آب، انرژی و کشاورزی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: با معرفی ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و اختصاص اعتبارات و منابع مناسب می‌تواند، افق روشنی را در این استان متصور شد.
احمدی، گزارشی از وضعیت اقتصادی استان به معاون رئیس‌جمهور و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ارائه داد و اظهار امیدواری کرد: در دولت دوازدهم نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار ازجمله کهگیلویه وبویراحمد باعث رشد و تعالی این مناطق شود.
وی در این دیدار از معاون رئیس‌جمهوری برای حضور در استان دعوت کرد و مقرر شد، دکتر ستاری به‌زودی به استان سفر کند و از نزدیک علاوه بر بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌ها، روند اجرای پارک علم و فن‌آوری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را تسریع بخشد.
 
جذب سرمایه‌گذار، راهگشای توسعه اقتصادی
با بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه استان و کمک به طرح‌های اقتصادی و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان گفت‌وگو کردند.
علی‌محمد احمدی در دیدار امروز خود با معاون وزیر کشور به تشریح وضعیت اقتصادی استان پرداخت و گفت: رونق کسب‌وکار و توجه ویژه به اشتغال از اولویت‌های اصلی مدیریت اجرایی در این استان است.
وی افزود: تقویت زیرساخت‌ها، حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران می‌تواند، زمینه توسعه همه‌جانبه استان را فراهم کند.
احمدی، خواستار توجه ویژه دولت و تزریق اعتبارات به پروژه‌های استانی شد.
بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور نیز در این دیدار، اظهار داشت: استان کهگیلویه وبویراحمد دارای ظرفیت‌های بالا در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی است و در راستای اجرای طرح‌های اقتصادی استان، آن‌ها را حمایت می‌کنیم.


کد مطلب: 287613

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/287613/احمدی-ضرورت-راه-اندازی-پارک-علم-فن-آوری-کهگیلویه-بویراحمد-جذب-سرمایه-گذار-راهگشای-توسعه-اقتصادی-سفر-معاون-علمی-رئیس-جمهوری-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1