کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطاب به استاندار؛ نباید پا روی حق الناس گذاشت / جوانان بیکار گچساران را دریابید

26 مهر 1396 ساعت 20:02


امام جمعه گچساران با اشاره به استاندار جدید استان گفت: از شما می‌خواهم که به جوانان بیکار گچساران نگاه ویژه داشته باشید چرا که بیکاری فقر می‌آورد و فقر نیز مشکلات فرهنگی به وجود خواهد. آورد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در نشست شورای اداری گچساران که با حضور استاندار، معاون عمرانی، نماینده مردم گچساران و باشت و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نقشه امام جمعه اظهار کرد: دفاتر امام جمعه یکی از مراجع، رجوع مردم در زمینه معضلات و مشکلات از حیث فرهنگی و معیشتی است.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه در زمان طاغوت هیچ یک از مسوولان حاضر در آن زمان دارای منصب نبودند، افزود: خداوند در آن زمان به امام راحل جایگاهی داد که نظام و مملکت را تغییر بدهد و امام در آن زمان برای اجرای احکام و دستورات مامور شد.
وی با اشاره به آیات قرآن گفت: خداوند فرموده است، ما قدرت داده‌ایم و هرگاه که بخواهیم می‌توانیم این قدرت را بگیریم.
حجازی با اشاره به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جامعه‌ای که مشکلات اساسی اقتصادی، معیشتی دارند علت آن عدم تقوا است و باید تلاش کنیم که تقوا را در بین مردم و جامعه تقویت کنیم.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه نباید پا بر روی حق الناس گذاشت، ابراز کرد: در جلساتی مطرح می‌شود که پارتی بازی ممنوع اما من می‌گویم پارتی بازی باید باشد اما برای آن دسته از افرادی که پارتی ندارند.
وی افزود: بیکاری فقر می‌آورد و فقر نیز مشکلات فرهنگی به وجود خواهد آورد.
حجازی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از نفت در قبل از انقلاب در گچساران تولید می‌شد، عنوان کرد: این نفت به اسم ما و به کام دیگران بوده است.
امام جمعه گچساران با اشاره به ذخایر غنی نفتی و گازی در این شهرستان خاطرنشان کرد: به مردم متمدن گچساران به ویژه جوانان بیکار گچساران به صورت نفت نگاه شود.
وی با درخواست از استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای احداث مجموعه تخصصی قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ابراز کرد: این شهرستان نیازمند یک مجموعه تخصصی قرآنی برای آموزش اساتید و دانشگاهیان در زمینه تقویت این قشر را دارد.
حجازی با بیان اینکه دشمن به وسیله جنگ نرم به جوانان ما رخنه کرده است، خاطرنشان کرد: با ایجاد فضاهای فرهنگی و قرآنی جوانانمان را از این حربه‌ها دور نگه داریم.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه اگر در جامعه تقوا باشد همه مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: با ایجاد فضاهای فرهنگی ریشه‌های همه مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حل خواهد شد.(فارس)


کد مطلب: 284970

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/284970/خطاب-استاندار-نباید-پا-روی-حق-الناس-گذاشت-جوانان-بیکار-گچساران-دریابید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1