کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله ملک‌حسینی دیدار کرد / احمدی: من فرزند زاگرس هستم و با درد مردم این استان آشنا هستم

3 مهر 1396 ساعت 17:06


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: من فرزند زاگرس هستم و با دردهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز آشنا هستم.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز علی محمد احمدی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
احمدی در این با بیان اینکه من فرزند زاگرس هستم و با دردهای مردم این استان نیز آشنا هستم، خطاب به آیت‌الله ملک‌حسینی اظهار کرد: من مشتاق بودم که زودتر شما را ببینم و از شما خواهش می‌کنم که ما را از رهنمودهای خود بی‌نصیب نفرمایید و قطعاً نصایح و رهنمودهای حضرتعالی مشکلات راه را برای ما هموار خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیت آیت‌الله ملک‌حسینی به عنوان سرمایه بی‌بدیل در زاگرس و جنوب شناخته می‌شود، گفت: حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی (ره)از بزرگان و سرمایه‌های بزرگ در جنوب کشور و حوزه زاگرس بود و خدا را شاکرم مهمان استانی هستم که چنین سرمایه بزرگی دارد.
وی با بیان این‌که من هم از دل همین کوهستان‌ها به پا خواسته‌ام و با الام و سختی‌های مردم این مناطق آشنا هستم افزود: باید از سرمایه‌های مادی و معنوی برای توسعه استان استفاده کنیم تا بتوانیم به نظام و مردم خدمت کنیم.
در این دیدار معاونین استاندار احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را همراهی کردند.

خبرهای تکمیلی منتشر می‌شود


کد مطلب: 278177

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278177/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-آیت-الله-ملک-حسینی-دیدار-احمدی-فرزند-زاگرس-هستم-درد-مردم-این-استان-آشنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1