کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دفاع از مطلب «جدایی ما از «سی موسی»»

28 شهريور 1396 ساعت 12:52


اسماعیل مدبرمقدم
(سلام ککی بی نوم و نشونوم) امیدوارم حالت یا حالتان خوب باشد، زمانی که مرد جنگی وارد میدان نبرد می‌شد رجز می‌خواند و با فریاد افتخار آمیز به معرفی خودش می‌پرداخت.
(کر خوب) چقد هم اشعار علی رضا قزوه ضعیف هستند که کتاب‌هایش بیشترین فروش را در میان کتاب‌های شعر دهه‌های اخیر داشته‌اند، بخصوص آن بخش از کتاب‌های شعری که طبل رسوایی فتنه گران ۸۸ را می‌سرود.
(عزیز بی نشونوم) وقتی که صدایی بلند می‌شود در نطفه خفه می‌کنند و فریادشان بلند است که پناه می‌برند به خدا از بستن دهان‌ها و شکستن قلم‌ها پس باید به زبان طنز و بعد از رفتن‌ها گفت چرا که بستن دهان‌ها و شکستن قلم‌ها برای تفکری که می‌گوید مدیران خادمان مردم نیستند دور از انتظار نیست.
(ککی نویسندم) از عزت بویراحمد نوشتی، همان کلید واژه ای که عزت طلبان در گذشته نچندان دور بر سر دست گرفته بودند، همان عزت لگدمال شده ای که هم مسلکانتان به هر طریقی که بود به پرتگاه سقوط کشانده و به شکم و سر و صورتش لگدها زدند، همان عزتی که در رفتن یا آمدن والی جدید نمی‌تواند نقشی ایفا بکند و بزرگان شما قلم به دست وامصیبتا سر می‌دهند که اگر دو نماینده دیگر درانتصاب استاندار جدید بی خبر بودند و جالب اینجاست که در عزل و نصب‌ها آنقدر دیده نشده‌اید که گلایه‌ها به رئیس دولت می‌نویسید.
(ککی بی نوموم) برای هیچ کس در هیچ طایفه ای سخت نیست که آدم‌های خوب زیاد باشند بلکه افتخار می‌کنند، اما واقعاً برای هر عزت طلبی سخت است که گرگ با لباس میش در میان مردم دیده شود و شر در لباس خیر ظاهر شود.
(کر قلم ودهس) در بخشی از مطلب نام خادمی و نیکزاد را در کنار هم آوردی، دو نام متضاد که هرگز نمی‌توانند در کنار هم بگنجند، مثل اینکه بنویسی (کم کار) (پرکار) (خادم مردم) (حاکم مردم) در ضمن در طایفه ای که آدم‌های خوب زیاد باشد عزل و نصب‌ها بی سرو صدا انجام می‌شود.
(ککی بی نوم) اینکه یک نفر هیئت علمی دانشگاه باشد آپارتمان و حقوق خوب داشته باشد و مطالبه گرحق مستضعفین باشد بد نیست، زمانی مسئله از زمین انقلاب اسلامی خارج می‌شود و افتضاح به بارمی آورد که هیئت علمی دانشگاه باشی آپارتمان و ماشین و حقوق نجومی داشته باشی و نه تنها به فکر محرومین و مستضعفین نباشی بلکه تفکرت این باشد که آن‌ها در زیر شنی‌های توسعه و پیشرفت له بشوند تا حقوق‌های نجومی سر به فلک بگذارند و طبقه‌های آپارتمان‌ها از ۱۰ به ۱۰۰ برسد.


کد مطلب: 275877

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/275877/دفاع-مطلب-جدایی-سی-موسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1