کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری جشن عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

24 شهريور 1396 ساعت 20:23


مدیر روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد کمک‌های مردمی را در جشن عاطفه‌ها جمع آوری می‌کنند.
به گزارش کبنا، مصیب حیدری در حاشیه مراسم استقرار پایگاه‌ها و برگزاری مرحله اول جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد:  ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری در حال جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.
حیدر ی با بیان اینکه چهارشنبه ۱۹ مهرماه سال جاری، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، در ۵۰۶ مدرسه استان برگزار می‌شود، بیان کرد: سال گذشته  مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها توسط مردم خیر و نیکوکار کهیگلویه و بویراحمد به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک شد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این مبلغ با توجه به استقبال گسترده مردم استان نسبت به سال گذشته، از رشد بالاتری برخوردار باشد.
مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها را ایجاد حس نیکوکاری و نوع‌دوستی در دانش آموزان عنوان کرد، و گفت: جشن عاطفه‌ها با مشارکت سازمان صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی، آموزش‌وپرورش، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می‌شود.
حیدری افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری این کد در تلفن همراه خود # ۵ * ۰۷۴* ۸۸۷۷*، و با واردکردن مبلغ مورد نظر در جشن عاطفه‌ها شرکت کنند.
وی گفت: شماره‌حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه جمهوری آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.
 

 


کد مطلب: 275038

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/275038/برگزاری-جشن-عاطفه-ها-کهگیلویه-بویراحمد-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1