کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ضرورت حمایت دولت از ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی

17 شهريور 1396 ساعت 23:39


معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان در دیدار غلام محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خواستار توجه بیشتر دولت و مجلس به ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی شد.
غضنفر آرام در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نماینده بویراحمد و دنا در راستای توسعه استان و شهرستان بویراحمد گفت: مسئولیت ذی‌حسابان در دستگاه‌ها بسیار مهم و حساس هست اما ازنظر دریافت حقوق و مزایا تفاوت چندانی با کارمندان عادی دستگاه‌های اجرایی ندارند و به نسبت مسئولیت مهمی که بر عهده‌دارند لازم است دولت و مجلس تمهیداتی برای حمایت از ذی‌حسابان اتخاذ کنند. آرام افزود: ذی‌حسابان مشاوران امین مدیران و دستگاه‌های اجرایی، مدافعان حقوق دولت در دستگاه‌ها و موانعی برای مفسدان مالی و اقتصادی در ادارات هستند و انضباط مالی حاکم بر دستگاه‌ها نتیجه تلاش و کوشش ذی‌حسابان است.

آرام با اشاره به نقش پررنگ ذی‌حسابان در وصول مالیات و درآمدهای استانی اظهار داشت: درآمد مصوب استان در سال ۹۶، ۲۴۳ میلیارد تومان است که سهم ۵ ماهه نخست سال از این مبلغ وصول‌شده است.
رئیس خزانه معین استان از پرداخت ۴۷ میلیارد تومان حقوق در پنج‌ماهه نخست سال به ۲۶ دستگاه اجرایی خبر داد و افزود: از محل اسناد خزانه سفر ریاست جمهوری نیز ۵۰ درصد اسناد و مدارک جهت دریافت تائید به بانک ملی ارائه گردیده و بقیه نیز در چند روز آینده به خزانه ارائه و تائید آن‌ها اخذ خواهد شد و انشاء اله مبالغ این اسناد در سررسیدهای اعلام‌شده در تاریخ‌های ۲۱/۶/۹۶، ۲۱/۹/۹۶ و ۲۸/۱۲/۹۶ به حساب‌ها واریز خواهد شد.


کد مطلب: 273622

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/273622/ضرورت-حمایت-دولت-ذی-حسابان-دستگاه-های-اجرایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1