کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هاشمی‌پور: آقای وزیر در مقابل شما کرنش می‌کنم / می‌خواهم شب راحت بخوابم ( +تصاویر)

4 شهريور 1396 ساعت 0:43


وزیر صنعت و معدن همراه با نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی و استاندار و مجموعه مدیران از فسفات چرام بازدید میدانی داشتند.
به گزارش کبنانیوز از چرام، امشب وزیر صنعت و معدن و تجارت به همراه نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی و استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در چرام از معدن فسفات بازدید میدانی داشتند.
عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های چهارگانه در بازدید میدانی از فسفات چرام بیان کرد:خداوند با توجه به جمعیتی که بنده خدمتگزار آنها هستم, نعمتهایی را به این عزیزان داده است.
وی افزود: در کنار مردم خوب و فهیم و همچنین فرهنگی چرام سه نعمت بزرگ موجود است که تحقیقاً این سه نعمت پنهان مانده است.
هاشمی پور گفت: فسفات چرام ۴۰ سال است که فقط نام آن برای چرام است که صدها معدن در کشور آشکار و فعال شدند اما این معدن هنوز گمنام است.
وی اضافه کرد: ما مسئولین زمانی که به مردم سرا می‌رسیم عدالت کشیده و شرمنده ایم؛ این نظام قدرتمند در حوزه دفاع،فرهنگ،علم و فناوری سرآمد است اما تا به ما می‌رسد این وضعیت را داریم که گریه ام را در می آورد.
نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جوانان چرام با مشاهده ما بیان می‌کنند که معدن فسفات چرام چه شد؟ و به عنوان گمشده‌ای آن را تلقی می کنند
هاشمی پور گفت:معادن بوکسیت سرفاریاب و رودخانه مارون دو مورد دیگر از این نعمت ها هستند که با دارا بودن آب جاری در کنار این شهرستان،زمین های چرام و دشت کلاچو  تشنه اند.
وی افزود: به توفیق الهی اعتبار آب این رودخانه تخصیص و در حال بهره برداری است اما آقای وزیر صنعت و معدن و تجارت در مقابل هیچ کس جزء مقام معظم رهبری و مادرم کرنش نکرده‌ام، اما در مقابل شما کرنش می‌کنم، و در این مکان قولی به جوانان چرام در خصوص اجرای این موارد دهید تا شب را راحت بخوابم.
 


گزارش و عکس:علی یاری زاده
 


کد مطلب: 269778

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/269778/هاشمی-پور-آقای-وزیر-مقابل-کرنش-می-کنم-می-خواهم-شب-راحت-بخوابم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1