تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۲۶۱۲۱۴

(تصاویر) تقدیر اصولگرایان از تتلو

۰
کبنا ؛جشن اولین سالگرد راه اندازی فعالیت «فارس پلاس» بعداز ظهر یکشنبه بیست و پنجم تیر با حضور برخی مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی، نمایندگان مجلس و خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد. مهمان ویژه این مراسم امیر حسین مقصود لو مشهور به "تتلو" خواننده زیرزمینی موسیقی رپ بود.


جشن اولین سالگرد راه اندازی فعالیت «فارس پلاس» بعداز ظهر یکشنبه بیست و پنجم تیر با حضور برخی مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی، نمایندگان مجلس و خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد. مهمان ویژه این مراسم امیر حسین مقصود لو مشهور به "تتلو" خواننده زیرزمینی موسیقی رپ بود.
حمید رسایی در این مراسم از تتلو تقدیر کرد.


عباس عبدی در یادداشتی نوشت: آنهایی که هنوز به اهمیت انتخابات به عنوان یک عامل مهم تغییر در باور‌ها و ارزش‌ها ایمان نیاورده‌اند این عکس را هر روز چند بار ببینند. اصولگرایی را می‌توان به پیش و پس از این عکس طبقه‌بندی کرد. احتمالا این عکس را بدهم در قطع مناسب چاپ کنند و در دفترم بزنم با این تی‌تر که اگر عوامل دیگر نتوانست این جماعت را ذوب کند انتخابات بخوبی توانست. به قول مارکس در مانیفست در توصیف مدرنیته: «هر آنچه سخت و استوار است دود می‌شود و به هوا می‌رود.»

این جماعت که نه سخت است و نه استوار؛ برای دود کردنشان کوشش برای کسب چند رای ناقابل و البته حلال کافی است. ضمنا علامت تاج را بر کلاه و آستین بالازده را نزد آقای تتلو ببینید تا همه چیز روشن شود












نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1