کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سالانه فقط ۴ نمایشگاه درگچساران برگزار خواهد شد

28 تير 1396 ساعت 7:50


جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاههای تخصصی و عرضه کالا در محل فرمانداری گچساران برگزار گردید.
 
فرماندار گچساران در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاههای تخصصی و عرضه کالا که با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان و معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید، اظهار داشت :برگزاری نمایشگاههای عرضه کالا و تخصصی فی نفسه کار خوبی است و اگر با برنامه ریزی و بدون از واسطه گری برگزار گردد نتایج خوبی در بر خواهد شد.
عبدالرحیم رحیمی ضمن تاکید بر این مطلب که  در برگزاری نمایشگاه ها باید به حقوق و شرایط بازار،کسبه و مردم نگاه کرد و بعد ازآن  مجوز برگزاری نمایشگاهها در شهرستان داده شود ابراز داشت : باید سعی شود که علاوه بر تعدیل قیمتها در سطح شهر باعث کساد شدن کار کسبه و مغازه داران شهر و حساسیت آنها نشود.
رحیمی با بیان این  که ما با برگزاری نمایشگاه بصورت برنامه زمانبندی و هماهنگ شده مشکلی نداریم اظهار داشت: متاسفانه نمایشگاههای برگزار شده هیچکدام به شکل تخصصی نبوده از نظم خاصی در عرضه کالا برخوردار نیستند که باید این امر مورد توجه متولیان برگزاری قرار گیرد.
وی افزود:هرچند که استان ما ظرفیت برگزاری نمایشگاههای تخصصی را ندارد اما باید با مهیا نمودن زیرساختهای لازم برگزاری چنین نمایشگاههایی که محصولات و دستاوردهای آنها در معرض دید عمومی قرار می گیرد و صرفا معرفی محصولات می باشد را مهیا نماییم .
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار داشت : در امر برگزاری نمایشگاهها باید هدف تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنها باشد .
فرماندار گچساران در پایان گفت: ما در طول سال حداکثر مجوز برگزاری ۴ نمایشگاه  در شهرستان را خواهیم داد که در ماه های اردیبهشت، شهریور، آذر و اسفند می باشد و به هیچ عنوان مجوز برگزاری بیش از این را نخواهیم داد.
 

 
 


کد مطلب: 261127

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/261127/سالانه-فقط-۴-نمایشگاه-درگچساران-برگزار-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1