کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دولتخواه: آقای صلواتی زمانی که درد یتیمی کشیدم شما کجای جبهه و جنگ بودید؟

24 تير 1396 ساعت 15:43


سید کمالدین دولتخواه رئیس جدید بنیاد شهید کهگیلویه در واکنش به صحبت‌های بعضی امامان جمعه گفت: زمانی که من درد یتیمی کشیدم و در مراسم تشییع جنازه شهدا حضور پیدا می‌کردم کسانی که امروز مرا فتنه‌گر و منافق خطاب می‌کنند کجا بودند؟ در کجای جبهه حضور داشتند؟
به گزارش کبنا، سید کمال‌الدین دولتخواه ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اظهار داشت: خدمت در بنیاد شهید را مهم‌ترین اولویت خود قرار دادم در حالی که می‌توانستم در دولت تدبیر و امید در سایر ادارات و نهاد‌ها بکار گمارده شوم اما چون بنیاد شهید افضل است این نهاد را برای خدمت برگزیدم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: برای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش می‌کنم.
وی با بیان اینکه به خاطر توانمندی که در خود می‌بینم در مقابل مشکلات و اعتبارات بنیاد شهید پافشاری خواهم کرد، افزود: برای خدمت آمدم و جامعه هدف برای من مهم است.
دولتخواه خاطرنشان کرد: بنیاد شهید جایگاه مسایل سیاسی نیست و صادقانه می‌گویم استقلال این نهاد را با فرد، گروه و جریانی عوض نخواهم کرد.
وی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهم بنیاد شهید جولانگاه مسایل سیاسی شود، خود را خاک خورده ترویج ایثار و شهادت خواند و گفت: زمانی که من درد یتیمی کشیدم و در مراسم تشییع جنازه شهدا حضور پیدا می‌کردم کسانی که امروز مرا فتنه‌گر و منافق خطاب می‌کنند کجا بودند؟ در کجای جبهه حضور داشتند؟
دولتخواه با بیان اینکه امروز باید پژواک صدای شهدا باشیم، برگزاری یادواره‌ها را از وظایف ذاتی بنیاد شهید برشمرد و گفت: شهدا بر گردن ما حق دارند، باید زجر بکشیم و رفع مشکلات جامعه هدف را در نظر بگیریم.
وی بیان کرد: بنیاد شهید جای درک مسایل سیاسی و گروگانگیری نیست، بنیاد شهید و خون شهدا را نباید آلوده به این مسایل کنیم.
به گزارش کبنانیوز، صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه‌های این هفته به تغییر مدیر بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه واکنش نشان داد وبیان کرد: بنیاد شهید نهاد پاسداری و نگهبانی و حراست از میراث شهدا است لذا می‌بایست افرادی در این نهاد منصوب شوند که با آرمان شهدا به اهداف شهدا و به میراث آن‌ها اعتقاد عملی داشته باشند و ولایت پذیر و ولایت یاور باشند و کسانی که در فتنه ۸۸ طرف سران فتنه بودند و هستند ولایت‌ستیز و نصب این افراد در بنیاد شهید ظلم در حق شهدا و خیانت به اهداف و آرمان شهدا است.
این در حالیست که سید کمال الدین دولتخواه فرزند شهید دولتخواه و دانشجوی دکتری حقوق می‌باشد.
وی مسئول موسسه مردم نهاد یاران مانا می‌باشد که تاکنون با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های متنوع نقش مهمی در شناسایی و معرفی استان و کهگیلویه دارد.


کد مطلب: 260451

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260451/دولتخواه-آقای-صلواتی-زمانی-درد-یتیمی-کشیدم-کجای-جبهه-جنگ-بودید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1