کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جاوید: روند اجرایی پروژه «بازار سنتی، محلی و گردشگری» یاسوج خوب است / دلباز: افتخار می‌کنم که در یاسوج سرمایه‌گذاری کردم

15 تير 1396 ساعت 21:35


شهردار یاسوج گفت: پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج با روند اجرایی خوبی در حال اجراست.
به گزارش کبنا از یاسوج، محمد علی جاوید عصر پنجشنبه در بازدید معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از مراحل ساخت پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگی یاسوج افزود: این پروژه که در منطقه کم برخوردار واقع شده با همت سرمایه گذار بومی و حمایت شهرداری با موفقیت و مطابق برنامه پیش می‌رود.
وی اظهار داشت: احداث این پروژه در منطقه موجب ارتقاء شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و سطح زندگی و معیشتی شهروندان می‌شود.
شهردار یاسوج گفت: گروه سرمایه گذاری پروژه بازار سنتی از گروه‌های خوب سرمایه گذار است و پروژه را به نحو مطلوبی مدیریت نموده است.
وی تاکید کرد: از سرمایه گذار پروژه بازار سنتی حمایت کرده و تمام تلاش شهرداری یاسوج این است که این پروژه بدون مشکل به سرانجام برسد.
جاوید افزود: با این حال هرگونه سرمایه گذاری در بافت‌های شهری یاسوج سودآور بوده و مورد حمایت شهرداری است.
وی تصریح کرد: بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع در۷۰۰ غرفه تجاری احداث می‌شود و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: در این پروژه ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.
سید محمد دلباز سرمایه‌گذار پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری در حاشیه این بازدید به در گفت‌وگو با کبنا با قدردانی از مسئولان ارشد استانی، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج، اظهار کرد: در صورت حمایت از سرمایه‌گذاران این استان و شهر یاسوج شاهد رونق کارهای بزرگ خواهد بود.
دلباز از مسئولان خواست تا در این پروژه همکاری‌های لازم با او صورت گیرد و گفت: بنده هدفی جزء کمک به استانم ندارم و اگر قرار بر سود و نفع بیشتری بود می‌توانستم سرمایه خود را در استانی دیگر به کار بگیرم اما به دلیل ارقی که به آب و خاک استانم کهگیلویه و بویراحمد دارم با افتخار دارم در شهر یاسوج سرمایه‌گذاری می‌کنم.
وی افزود: سربلندی، امنیت و اشتغال جوانان و مردان این دیار برایم خیلی مهم است.


کد مطلب: 258938

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/258938/جاوید-روند-اجرایی-پروژه-بازار-سنتی-محلی-گردشگری-یاسوج-خوب-دلباز-افتخار-می-کنم-سرمایه-گذاری-کردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1