کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

داریوش «پاداش» ابراهیم فتاح‌پور؛ چرام جای مدیران خام نیست

21 خرداد 1396 ساعت 9:12


محمدرضا کاظمی

استاندار محترم: جناب آقای دکتر موسی خادمی
با عرض سلام و ادب و با کمال تاسف و تآثر فراوان باید عرض کنم: دست به دست شدن خبر سرپرستی جناب آقای «داریوش پاداش» بر فرماندای چرام در رسانه‌های محلی، آنچنان مایه بهت و حیرت همگان شده است که باور و هضم آن تا ماهها برای مخاطب سخت و دشوار است.
جناب آقای دکتر خادمی«ما جوانان و دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه و همه حال دغدغه پیشرفت و شایسته سالاری در نقاط مختلف استان را داشته و داریم با وجود همه کمبودها و محرومیت‌های مادی و معنوی درون استانی، لاجرم» دلخوش بودیم به اخلاق مداری و شایسته سالاری جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد.
هرچند در محرومیت مطلق یک سرزمین هیچگاه نمیتوان یک مدیر را مسئول همه نابسامانی ها و ناکارآمدی ها قلمداد کرد. لیکن هم شخص جنابعالی استاندار محترم و استاد محمود منطقیان و هم آنان که در آمدن و رفتن ابراهیم فتاح پور نقش داشتند در کنار بسیاری دیگر از انتصابهای سیاسی و فارغ از شایسته سالاری باید کارنامه ناموفق فرماندار مستعفی خود را پذیرا باشند.
باید بپذیرید که فرمانداری در یک کلام جای مدیران آزموده است نه جای خامان سیاست.
باید بپذیرید که مدیریت تمامآ تعاریف و زد و بندهای سیاسی نیست و آنان که الفبای مدیریت را بلد نیستند نباید صرف لاف و بلفهای سیاسی بیایند و با سرنوشت و پیشرفت منطقه اصیل و محرومی چون چرام بازی بکنند و بدون هیچ کارنامه ای بروند.
استاندار محترم به راستی چه شده است که می‌خواهید از یک سوراخ دوبار گزیده بشوید و برای پاک کردن یک خطا، خطای بزرگتری مرتکب بشوید.
استاندار محترم  چرام نوپا، چرام مظلوم و چرام محروم. محل آزمون و خطای کسانی چون ابراهیم فتاح پور و آن کارنامه نچندان موفق نبوده است که حالا صرف بلد شدن راه تهران و اقامت چند روزه در دفتر کار دکتر عارف و اشغال کردن تلفن رجل سیاسی درون و برون استانی و از پاشنه کندن در خانه بعضی آقایان بدون هیچ شناخت، پیشینه و کارنامه درخشانی بشود محل آزمون و خطای مجدد آقای داریوش پاداش.
استاندار محترم «جناب آقای دکتر خادمی»؛ امیدوارم در  مدت زمانی که به پایان دوره استانداری اخلاق مدارانه جنابعالی باقی مانده است به هیچ وجه ممکن شاهد حکمی فراتر از حکم سرپرستی برای بعضی آقایان نباشیم که اگر اینگونه بشود گناهی نابخشودنی از طرف آیندگان بر مسببان این قبیل انتصابها نوشته خواهد شد.
سپاسگزار از کبنانیوز
 


کد مطلب: 254728

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254728/داریوش-پاداش-ابراهیم-فتاح-پور-چرام-جای-مدیران-خام-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1