تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۲۵۱۷۳۰

پیام تبریک مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به «حسن روحانی»

۰
کبنا ؛مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی ضمن قدردانی از مردم جهت حضور در انتخابات پیروزی حسن روحانی را تبریک گفتند.
به گزارش کبنا نیوز، مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه پیروزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری تبریک گفتند.

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیروزی ملت در حماسه ۲۹اردیبهشت را تبریک گفت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در پیامی با این عنوان که ۲۹اردیبهشت،روز پیروزی ملت نیک سرشت ایران زمین چون برگ زرینی در کارنامه ملت قهرمان ما همواره می درخشد،خلق این حماسه را به رهبر رمعظم انقلاب،رئیس جمهور منتخب ،ملت فهیم ایران وبویژه کارکنان  خود درجهاد کشاورزی .تبریک گفت.
در  پیام  جعفر گوهرگانی آمده است:
با صلوات بر محمد(ص)و آل محمد(ص)،حمد وسپاس خدای را که بار دیگر مردم سرزمینم پیر و جوان، داخل  یا خارج از کشور  به ایرانی بودن و ملیت خودافتخار نمودند و گوش بفرمان رهبر فرزانه انقلاب دادند برای صیانت و پاسداری از کشور خود و حماسه عظیمی را در روز بیست و نهم فروردین ماه سال یکهزار سیصد و نود شش خلق کردند، بی شک رکورد مشارکت مردم در این انتخابات روح شهدا و امام شهدا را شاد و برای سالیان متمادی ایرانمان را از هر تهدیدی و مخاطره ای بیمه کرد.
حضور با شکوه مردم شهید پرور، انقلابی و وطن دوست سبب شد دشمنان قسم خورده این مرزوبوم بویژه آمریکا و اسرائیل و آل سعود بیش از گذشته مأیوس و نا امید شوند و این انسجام ملت شریف ایران قطعاً تمام تهدیدات و تحریم های بیگانگان را لگدمال و موجبات پیشرفت و اقتدار روز افزون را برای ما به ارمغان خواهد آورد، آفرین بر شما و عزم شما، تبریک به ملت شریف ایران این وحدت و همدلی و مشارکت باشکوه، قطعاً برنده این انتخابات رهبر معظم انقلاب، سیاستمدار فرزانه، عالم دانشمند حضرت آیت الله خامنه‌ای وملت عزیز ایران و بازنده این خلق حماسی دشمنان ایران اسلامی خواهد بود. پیروزی این جشن باشکوه زمانی است که همه پیر، جوان،  نوجوان و کودکانمان به رئیس جمهور منتخب تبریک و احترام بگذاریم و همراهی کنیم دولت وی را برای پیشرفت ایرانمان،  کشورمان و انقلابمان که در این مشارکت با شکوه همه در عمل نشان دادیم و فریاد زدیم پاینده باد ایران. اینک باید پاس داشت حماسه ای را که مردم فکورانه ومدبرانه آفریدند به مقام معظم رهبری ودلسوزان نظام تبریک گفت وهمه احزاب وگروههای سیاسی با تمکین به رای قاطع وهوشمند مردم‌آرمانی دولت دوازدهم را در عمل یاری کنند.
است با صلوات بر محمد(ص)و آل محمد(ص)حمد وسپاس خدای را که بار دیگر مردم سرزمینم پیر و جوان، داخل  یا خارج از کشور  به ایرانی بودن و ملیت خودافتخار نمودند و گوش بفرمان رهبر فرزانه انقلاب دادند برای صیانت و پاسداری از کشور خود و حماسه عظیمی را در روز بیست و نهم فروردین ماه سال یکهزار سیصد و نود شش خلق کردند، بی شک رکورد مشارکت مردم در این انتخابات روح شهدا و امام شهدا را شاد و برای سالیان متمادی ایرانمان را از هر تهدیدی و مخاطره ای بیمه کرد.
حضور با شکوه مردم شهید پرور، انقلابی و وطن دوست سبب شد دشمنان قسم خورده این مرزوبوم بویژه آمریکا و اسرائیل و آل سعود بیش از گذشته مأیوس و نا امید شوند و این انسجام ملت شریف ایران قطعاً تمام تهدیدات و تحریم های بیگانگان را لگدمال و موجبات پیشرفت و اقتدار روز افزون را برای ما به ارمغان خواهد آورد، آفرین بر شما و عزم شما، تبریک به ملت شریف ایران این وحدت و همدلی و مشارکت باشکوه، قطعاً برنده این انتخابات رهبر معظم انقلاب، سیاستمدار فرزانه، عالم دانشمند حضرت آیت الله خامنه‌ای وملت عزیز ایران و بازنده این خلق حماسی دشمنان ایران اسلامی خواهد بود. پیروزی این جشن باشکوه زمانی است که همه پیر، جوان،  نوجوان و کودکانمان به رئیس جمهور منتخب تبریک و احترام بگذاریم و همراهی کنیم دولت وی را برای پیشرفت ایرانمان،  کشورمان و انقلابمان که در این مشارکت با شکوه همه در عمل نشان دادیم و فریاد زدیم پاینده باد ایران.
اینک باید پاسداشت حماسه ای را که مردم فکورانه ومدبرانه آفریدند به مقام معظم رهبری ودلسوزان نظام تبریک گفت وجادارد که همه احزاب و گروه های سیاسی ودویت داران نظام  با تمکین به رای قاطع وهوشمند مردم‌آرمانی دولت دوازدهم را در عمل یاری کنند.

پیام رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیویه و بویراحمد
در متن پیام داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیویه و بویراحمد آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور حماسی و افتخار آفرین مردم ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت‌ ماه، نقطه ای درخشان در تاریخ ایران ساخت. مشارکت هوشمندانه ایرانیان در این انتخابات و آرای برآمده از صندوق ‌ها، گواهی محکم بر آگاهی، قدرت تحلیل و موقعیت ‌شناسی ملتی است که در کوران حوادث و فراز و نشیب روزگار، آبدیده و بالنده شده و به نیکی دریافته است که خواسته‌ هایش را می‌تواند با حضور در انتخابات به عنوان مهمترین نماد مردم‌ سالاری دینی مطالبه کرده و به کرسی بنشاند. راهی که مردم ما برگزیدند، میانه ‌روی، اعتدال  و پیشرفت همه جانبه امور کشور بود.
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیویه و بویراحمد به نمایندگی از صنعتگران، معدنکاران، اصناف و بازاریان و فعالین اقتصادی ضمن عرض تبریک  این پیروزی قاطع و تاریخی به مردم شریف ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی، آماده است تمام تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در چهار سال پیش رو بکار گیرد.
امید است با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد بخش صنعت ، ‌معدن و تجارت، بهره برداری از همه تجربیات گذشته، استفاده از فضای مناسب داخلی و بین المللی به وجود آمده با تلاش شبانه روزی ضمن ارتقاء توانمندی تولیدی و صادراتی کشور و ایجاد اشتغال جوانان تحصیلکرده و پرشور موجبات رضایت شما مردم عزیز و وفادار کشور بخصوص استانمان و خلق حماسه اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.
داریوش دیودیده
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیویه و بویراحمد

پیام تبریک مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد
حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در ۲۹ اردیبشهت ۱۳۹۶ که موجب خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی و سربلندی ایران در بین جهانیان شد مایه خوشحالی است.
در این روز مردم عزیز ایران در داخل و خارج از کشور بامشارکت بالایی پای صندوق‌های  رای رفتند و با انتخابی هوشمندانه رای به استمرار تدبیر، امید و عقلانیت دادند.
اینجانب این حماسه بزرگ و انتخاب مجدد جناب آقای دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور به همه مردم عزیز ایران و استان تبریک می‌گویم.
امید است با همدلی مردم عزیز کشورمان تحت رهنمودهای مقام‌ معظم رهبری و تلاش دولت محترم شاهد موفقیت روزافزون و توسعه و پیشرفت کشورمان در کلیه سطوح باشیم.
عزت اله بهشتی‌فرد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  کهگیلویه و بویراحمد

پیام رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج
جبار کیانی پور، رئیس اتاق یاسوج با صدور پیامی از حضور همه‌جانبه و گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه فعالان اقتصادی استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر تقدیرکرد و انتخاب دوباره دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری ایرانی اسلامی را تبریک گفت.
برگزاری انتخابات شکوهمند ۲۹ اردیبهشت ماه، در سراسر جهان دوباره شکوه، عظمت و قدرت مردمسالاری دینی را به رخ کشید و مردم سرافراز ایران را به نیکی بر سر زبانها انداخت.
بی شک مشارکت گسترده و آگاهانه ملت ایران در این انتخابات و آرای برآمده از صندوق‌ها، گواه بر قدرت تحلیل و موقعیت‌شناسی ملتی است که در سالهای اخیر و در گذر حوادث و فراز و نشیب روزگار، شعور و سواد سیاسی خود را در دنیا به معرض نمایش گذاشتند. ملتی که به خوبی دریافته است خواسته‌هایش را می‌تواند با حضور در انتخابات به عنوان مهمترین نماد مردم‌سالاری مطالبه کرده و به کرسی بنشاند.
انتخابات ۹۶ با همه تفاوت‌های قومی، مذهبی، فکری و فرهنگی، برد بزرگی برای ملت ایران بود، دستاورد این انتخاب، توسعه همه جانبه کشور است. این حضور بی نظیر ، سنگ بنای مستحکمی برای ساختن آینده این سرزمین به شمار می آید باید با نهایت فروتنی قدردان این موقعیت شناسی ملتی بود که در مسیر توسعه، حضور داشته اند و پیچ های خطرناک و سرنوشت ساز را با اتحاد خود پشت سرگذاشته اند.
امید است که اکنون با پشتوانه رای مردم، دولت جدید جناب آقای دکتر حسن روحانی در ایجاد رونق اقتصادی، تسهیل مراودات تجاری با دنیا، بازگشت واحدهای تولیدی به مدار تولید و توسعه کسب و کار بیش از پیش همت گمارد تا با ایجاد اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه، پاسخگو و قدردان این ملت فهیم باشد.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز در این راه درکنار دولتمردان استانی دولت دوازدهم از هیچ کوششی برای تحقق اهداف بلند مدت کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد دریغ نخواهد کرد و تمام توان خود را در این مسیر به کار خواهد گرفت. با آرزوی سربلندی و توسعه ایران اسلامی.
جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

پیام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت «حماسه ی حضور مردم» در انتخابات ریاست جمهوری
بسمه تعالی
ملت بی نظیر ایران اسلامی دست در دست هم با وحدت و همدلی، حماسه و شکوه باعظمت و تاریخ ساز ۲۹ اردیبهشت را با شرافت، آزادگی و استقامت خلق کردند و بار دیگر پرچم سه رنگ این کهن دیار را بر فراز قله های رفیع عزت، افتخار و سربلندی برافراشتند.
مردم بصیر و فهیم ایران عزیز با شناخت، آگاهی و درک صحیح از موقعیت و شرایط کنونی کشور، شرکت در انتخابات را ترجیح دادند و با خودآگاهی جمعی و حضور عالمانه، مسیر پیش روی ایران اسلامی را با تدبیر همراه با امید ترسیم نمودند.
مشارکت گسترده همراه با وحدت و آرامش باعث تقویت و استحکام بیش از پیش پایه های مردمسالاری دینی گردید و توطئه ها و تلاشهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را ناکام گذاشت.
امروز روز پیروزی تمام مردم ایران است و این انتخابات نشان داد که مردم شریف ایران در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همواره در بزنگاههای حساس، یار و یاور انقلاب، ایران و اسلام اند و دل در گرو توسعه، پیشرفت، عزت و اقتدار این مرز و بوم دارند.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور باصلابت مردم فهیم ایران اسلامی بویژه مردم سراسر شور و شعور استان کهگیلویه و بویراحمد و تبریک صمیمانه به منتخب ملت جناب آقای دکتر حسن روحانی، اطمینان دارم که تداوم سیاستهای دولت تدبیر و امید می تواند موجبات تحقق برنامه ها و اهداف موردنظر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بین المللی را فراهم سازد.ان شاء الله
ابراهیم کشاورز
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

 پیام تبریک رِئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به خاطر شرکت گسترده مردم در انتخابات
حضور پرشور و کم نظیر مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  و پنجمین دوره شورای شهر و روستا نشان از ولایت مداری و حسن وطن دوستی مردم شریف این مرز و بوم دارد.
در شرایطی که  دشمنان انقلاب اسلامی مثل همیشه با هجمه های تبلیغاتی در پی ایجاد نا امیدی و یاس در میان مردم و ترغیب ملت به عدم مشارکت در این امر مهم سیاسی دارد ، مشارکت گسترده و دندان شکن ملت بزرگ ایران و بخصوص مردم غیور و شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد در روز ۲۹ اردیبهشت  پاسخ محکم بر یاوه گویی ها ی بدخواهان انقلاب و برهم زننده معادلات سیاسی دشمنان ملت و نظام بود.
ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها  و زورگویی استکبار جهانی نشان دهنده کارامدی الگوی سیاسی ملت مسلمان ایران و نشان از استواری این نظام بر پایه مردم سالاری دینی به رهبری و زعامت حضرت ایت الله خامنه ای می باشد.
میزان مشارکت بالای مردم در شرایطی که منطقه در نا امنی بسر می برد موجب ثبات بیش از پیش کشور و بیان کننده اتکای این نظام به قدرت و پشتوانه مردم بیدار و هوشیار و اعتقاد راسخ به امر ولایت می باشد.
بدینوسیله پیروزی ملت شریف ایران را که با  حضور حماسی و سرنوشت ساز خود در انتخابات نقشه های دشمنان ملت و کشور را نقش بر آب کردند را به محضر مقام معظم رهبری و ملت حماسه ساز ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص به محضر مبارک حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان  تبریک عرض می نماییم.
دکتر آرمین محمودی
رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

عزت اله بهشتی‌فرد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  کهگیلویه و بویراحمد
پیام تبریک مهندس عزت اله بهشتی‌فرد؛ مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور محبوب ایران
حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در ۲۹ اردیبشهت ۱۳۹۶ که موجب خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی و سربلندی ایران در بین جهانیان شد مایه خوشحالی است.
در این روز مردم عزیز ایران در داخل و خارج از کشور بامشارکت بالایی پای صندوق‌های  رای رفتند و با انتخابی هوشمندانه رای به استمرار تدبیر، امید و عقلانیت دادند.
اینجانب این حماسه بزرگ و انتخاب مجدد جناب آقای دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور به همه مردم عزیز ایران و استان تبریک می‌گویم.
امید است با همدلی مردم عزیز کشورمان تحت رهنمودهای مقام‌ معظم رهبری و تلاش دولت محترم شاهد موفقیت روزافزون و توسعه و پیشرفت کشورمان در کلیه سطوح باشیم.

آیت ارجمند رئیس ستاد ورزشکاران ستاد روحانی در کهگیلویه وبویراحمد
بنام خالق بی همتا
اینجانب آیت ارجمند رئیس ستاد ورزشکاران ستاد دکترروحانی دراستان کهگیلویه وبویراحمد
ازحضور پرشور و افتخارافرین ملت ایران و استان تقدیر و تشکر مینمایم وهمچنین پیروزی هوشمندانه و مقتدرانه را به مردم فهیم ایران و استان تبریک عرض مینمایم.
امیداست با همفکری و تعامل بتوانیم ورزش استان و کشور را به سطوحی که لیاقت ان را دارد ارتقا بدهیم. خداوند یار و یاورهمه ملت افتخارافرین ایران باشد.
با سپاس
 

سید علی هاشمی عنا رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر حسن روحانی در شهرستان باشت
با اهداء سلام به پیشگاه ولی عصر (عج) و تبریک و تهنیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران
ملت بزرگ ایران، این بار نیز با درک صحیح از شرایط حساس کشور، با انتخابی هوشمندانه مجددا عنان مدیریت اجرایی کشور را به دست شخصیتی سپردند که نماد اعتدال، عقلانیت و حسن تدبیر است.
اینجانب به سهم خود، این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، جناب آقای دکتر حسن روحانی و ملت عزیز ایران، تبریک گفته و برای دولت تدبیر و امید در ادامه راه اعتلا و پیشرفت ایران، آرزوی توفیق و خدمت رسانی به ملت شریف ایران، بالاخص محرومین و قشر آسیب پذیر جامعه را دارم.
در پایان، مجددا این پیروزی و انتخاب را به دولت تدبیر و امید و نیز نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر تاجگردون و مردم عزیز شهرستان باشت تبریک گفته و از آنها به خاطر همراهیشان در این انتخاب باشکوه، کمال تشکر و سپاس گزاری را دارم.
به امید پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر ایران عزیز و سربلند

محمد سلیمی راد رئیس کمیته هنرمندان ستاد روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد
حماسه بی‌بدیل و ماندگار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با راهبرد و هدایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و مشارکت حداکثری مردم قدرشناس در جای جای ایران اسلامی بخصوص استان کهگیلویه و بویراحمد رقم خورد، برگ زرین دیگری را به افتخارات میهن عزیزمان افزود.
نقش‌آفرینی فعال و هوشمندانه اصحاب محترم فرهنگ و هنر، همکاران خستگی ناپذیر و پرتلاشم در حضور مقتدرانه این حماسه و تداوم دولت تدبیر و امید تحقق یافته است.
از زحمات و تلاش‌های ارزنده‌تان و اعضای کمیته هنرمندان ستاد انتخابات تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال موفقیت شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسالت دارم.

نایب رییس کمیته ورزشکاران ستاد حسن روحانی در یاسوج حضور حماسی مردم در ۲۹اریبهشت ماه را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

باسلام ودرود خالصانه خدمت ملت ایران و هم استانی ها وهمشهریان گرامی.خلق حماسه ای بزرگ سخن از وحدت ملی دارد که درهیچ کلامی نمی گنجد.و تکرار انتخاب دکتر حسن روحانی با رای شما ب عنوان ریاست جمهور ،تلنگری دیگر برای مسولین ' ، وافراط گری می باشد.و نه گفتن به سه برابر شدن یارانه ها ،نشان از شعور و بلوغ سیاسی ملت بزرگ ایران است.



و عرض تبریک به عموم مردم ،و البته نماینده گچساران وباشت دکتر تاجگردون که انصافا ایشان یکی از گزینه وچهره های دور بعد در ریاست جمهوری می باشد. دکتر وکیلی نماینده اهل قلم درتهران بزرگ ،وهچنین به منتخبین شورای شهر گچساران ، یاسوج ودهدشت عرض تبریک وتحیات الهی را خواستارم.

من الله توفیق

اسماعیل رضازاده

نایب رییس ستاد ورزشکاران دکتر حسن روحانی

خدمتگزار شما در گمرک جمهوری اسلامی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1