کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اکبری تبار: «عملیات اجرایی پل چهارم بشار» پیشرفت بالایی دارد

14 ارديبهشت 1396 ساعت 11:40


عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: ساخت این پل متصل‌کننده بخش ترافیکی اکبرآباد وسروک به بلوار رجا و تقسیم در بلوارهای بویراحمد و ارم است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، علی اکبری‌تبار در جشنی به مناسبت روز معلم اظهار کرد: در روز تعطیلات و قرار گرفتن پارک ساحلی یاسوج در گذرگاه بیمارستان امام سجاد، دهانه پل‌های اول و دوم بشار با ازدحام خودروها ترافیک سنگینی گسترده است؛ که با مدیریت کارآمد می‌توان گره‌های کور این معضل ترافیک شهر را باز کرد.
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های شهر یاسوج «عملیات اجرایی احداث پل چهارم بشار» است، بیان کرد: ساخت این پل متصل‌کننده بخش ترافیکی اکبرآباد وسروک به بلوار رجا و تقسیم در بلوارهای بویراحمد و ارم است.
اکبری‌تبار افزود: شورا و شهرداری با پژوهش‌های علمی، بازبینی مسائل فنی (مصالح مرغوب و بتن‌ریزی مناسب)، مقاوم‌سازی پل، جذب گردشگر، دسترسی آسان به بیمارستان امام سجاد و مسیر جایگزین در زمان بحران به طراحی «عملیات اجرایی احداث پل چهارم بشار» اقدام کرده است.
عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد: کلیات پژوهش‌های مقاوم‌سازی این پروژه به دست مشاوران کارآزموده کشوری انجام‌شده است، که حاصل طراحی این پروژه می‌تواند آغاز شهرسازی نوین در پایتخت طبیعت ایران و الگویی برای کار بی‌نقص در استان باشد.
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تاکید کرد: شهرداری در ساخت و ساز پروژه های بزرگ عمرانی اعتبارات نامحدودی دارد، می طلبد که مسئولان استانی در پروژه های عمرانی شهرداری کمک کنند.
اکبری‌تبار تصریح کرد: از شناسه‌های بارز این پروژه می‌توان به پیش‌بینی سه قطعه زیرگذر و رمپ به طول تقریبی ۳۰۰۰ متر، عدم وجود تقاطع‌های غیر ضروری و چراغ‌قرمز اشاره کرد.
عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه ساخت پل تقاطع امام سجاد در شهر یک پروژه ضروری است، گفت: در اردیبهشت‌ماه سال گذشته با حضور معاون ریاست جمهوری، استاندار و مسئولان استانی کلنگ زنی شد؛ و شهریورماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
اکبری‌تبار بیان داشت: هرچند در استان پیمانکاران توانمند داریم؛ ولی این پروژه چنان خوب انجام و طراحی‌شده است، که استاندار و معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پیمانکار این پروژه بزرگ تجلیل کردند.
اکبری‌تبار با اشاره به مشخصات فنی پل، گفت: طول پل اصلی ۱۰۲ متر، عرض عرشه ۷۰ /۱۹ متر، تعداد زیر گذر ۳ قطعه و شیب طولی پل ۵ درصد است.


کد مطلب: 245148

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/245148/اکبری-تبار-عملیات-اجرایی-پل-چهارم-بشار-پیشرفت-بالایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1