کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارشی از بازدیدها غیرمحسوس مدیرکل بازرسی استانداری از مکان های گردشگری

11 فروردين 1396 ساعت 22:06


سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، گفت: با وجود بارش باران و رحمت الهی در فروردین استان کهگیلویه و بویراحمد مقصد مسافران و گردشگران زیادی بود.
وی افزود: خوشبختانه اغلب مدیران بخش های مختلف استانی و شهرستانی از آمادگی لازم و کافی برای استقبال، هدایت و راهنمایی مسافران و گردشگران برخوردار بودند.
رئیس کمیته ارزیابی ستاد خدمات سفرهای نوروزی؛ تصریح کرد: بررسی های نزدیک حکایت از این داشت که اغلب گردشگران تمایل جدی به اقامت در فضای باز و روی زمین را داشتند و امنیت روی زمین آزاد را بسیار مهم تر از هتل ۵ ستاره مجانی می دانستند.
محمود مومن نسب اظهار داشت، طی هماهنگی با مجموعه عوامل امنیتی و انتظامی، خصوصاً فرماندهی انتظامی استان تدابیر و بسترهای امنیتی و انتظامی در جای جای استان متناسب با خواست مسافرین و گردشگران برنامه ریزی شد.
وی، گفت: مولفه های امنیتی، نوع رفتار دست اندرکاران با مهمان نوروزی، برنامه ریزی های شهرستانی، برنامه ریزی های ترافیکی و تردد راحت، برنامه ریزی های ایجاد کمپ های اسکان و اقامت مسافر، موارد بازدید، تعداد برنامه نوروزی، برپایی ایستگاههای اطلاع رسانی و راهنمایی مسافر، برنامه ریزی بهداشتی، تامین روشنایی پارک ها و آماده سازی سرویس های بهداشتی در سطح شهرها و مناطق گردشگری از اهمیت بالایی در کمیته ارزیابی عملکرد مدیران برخوردار است.
سرپرست حوزه بازرسی و امور حقوقی استانداری: با اشاره به آمادگی و پا بکار بودن اغلب مسئولین، گفت: امیدواریم به فضل الهی، زائران، مسافران، گردشگران نوروز ۹۶ استان را با منظر متفاوت و خاطره خوش تجربه کرده باشند.
مومن نسب در پایان، گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون از تمام شهرستانها و بخش ها به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید شده که امیدواریم در قالب اقدام مشترک و فعال ایام باقی مانده خوب و شادی برای مسافران و گردشگران نوروزی، در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم گردد.


کد مطلب: 241098

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241098/گزارشی-بازدیدها-غیرمحسوس-مدیرکل-بازرسی-استانداری-مکان-های-گردشگری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1