کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صدای مردم در خصوص «جاده» خون سوق به جای نرسید

26 اسفند 1395 ساعت 23:07


متن ارسالی
بارها می‌خواستم صدای مظلومیت و محرومیت مردم بی‌دفاع استانم را در گزارشی ارسال کنم. علی الظاهر صدای مردم زمانی شنیده می‌شودکه از تریبون‌های مخالف و اپوزیسیون برخاسته باشد!!
وقتی در رسانه ملی و سایت‌های محلی و کشوری طی این سالها مشکلات این جاده و بی مسوولیتی برخی مسوولین بارها و بارها اعلام شد دیگر کار از کار گذشته و امیدی به گره باز کردن توسط دست همچین مسوولینی نداریم.
این صدای حق طلبی مردمی است که دیگر از رسانه ملی، نماینده مجلس، فرماندار و استاندار و اداره کل راه و شهرسازی استان و همینطور وزارت راه و شهرسازی مایوس شده‌اند.
قریب ١٣ سال است جاده ای ١٠ کیلومتری در دشتی تقریبا صاف و هموار بدون نیاز به حفر تونل، ساخت زیرگذر و روگذر، پل های بزرگ و حتی عبور جویبارهای فصلی به بهانه ی بهسازی در این منطقه محروم زخمی شده و از جاده ی باریکه قدیم که از قدیمی ترین جاده های آسفالته استان بوده چیزی شبیه یک شاهراه مرگ ساخته اند.
در دو سمت این جاده ی خون گودبرداری های غیراصولی چندسالیست بلای جان مردمان دیارم شهر های سوق و لنده شده است.
اعتراض ها و کمپین ها و دادهای عدالت خواهی مردم به هیچ کجا نرسیده است.
مگر ده کیلومتر جاده ی ساده چه دارد که سیزده سال قتلگاه مردم بیچاره دیارم شده است؟
کم خبر ننوشته و نخوانده ایم از مصیبت ها و حوادث تلخ این جاده که گاه شبیه بلا می شود و باز شروع می شود مصیبت بی پایان دیگری... کم چشم هایمان به راه نمانده که مسافرمان، پایش به سوق که نه!! پیکر خون آلود و بی جانش رسیده است.
نماینده محترم سردار عدل هاشمی پور که خود زمانی از پیمانکاران و مدیرعامل موسسه نیرو گستر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده اید حال کجا رفت آن آماده باش هایی که به پروژه های زخم خورده ی دیار مظلومم کهگیلویه داشته اید؟ کجا رفت آن فریادهای عدالت خواهی و سازندگی؟
سهم دهدشت، سوق، لنده، چنگلوا، راک، ایدنک و همه روستاها و بخش های تابعه آیا همین جاده ی زخم خورده و ده کیلومتریِ خون بود؟ حاشا و کلا که خون همه مردم بیگناهی که در این جاده می‌ریزد به عهده شما مسئولین بی‌مسئولیت است.
کمپین جاده خون را دریابید که تمام مستندات و تصاویر مظلومیت مردم را در کانال تلگرامی اش منتشر کرده و ما مردم لنده و سوق و دهدشت و همه مظلومان کهگیلویه حمایتش می کنیم.
 


کد مطلب: 237603

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237603/صدای-مردم-خصوص-جاده-خون-سوق-جای-نرسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1