کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست امور عشایر در کهگیلویه و بویراحمد / پرداخت ۶۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به عشایر (+تصاویر)

22 اسفند 1395 ساعت 11:40


مدیرکل امور عشایر کهگیلویه وبویراحمد از برگشت به فعالیت شرکت‌های ورشکسته تعاونی‌های عشایری در این استان خبر داد و گفت: به دلیل کارشکنی‌های کشتارگاه یاسوج، استان میدان عرضه دام ندارد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مجید علیپور پیش از ظهر امروز در نشست شورای عشایر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سرقت احشام عشایر به یک معضل تبدیل شده که امیدواریم در این زمینه چاره اندیشی شود.
وی عنوان کرد: از هیچ تلاشی برای راه اندازی میدان عرضه دام در کنار کشتارگاه یاسوج از هیچ تلاشی فروگذاری نکردیم ولی کشتارگاه همکاری نکرد.
علیپور عنوان کرد: در آغاز بکار دولت یازدهم به نوعی تمامی شرکت‌های عشایری و اتحادیه تعطیل بودند که با تلاش‌های انجام شده به چرخه فعالیت برگشتند.
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۶ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان به عشایر این استان خبر داد و افزود: ۳۴ هزار راس دام عشایر را پروار کردیم.
علیپور ابراز کرد: ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز تسهیلات در اختیار عشایر این استان قرار گرفت.
وی از اخذ مجوز برای توسعه باغات در ۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی واقع در مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: اعتبارات جامعه عشایری طی چند سال اخیر روند افزایشی داشته است.


کد مطلب: 236442

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236442/نشست-امور-عشایر-کهگیلویه-بویراحمد-پرداخت-۶۴-میلیارد-ریال-تسهیلات-بانکی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1