کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در چاروسا دزدی به راحتی صورت می گیرد/ فرد انقلابی رئیس بنیاد شهید کهگیلویه شود / وزیر دولت انقلابی ثروت ۱۰۰۰ میلیاردی ندارد

20 اسفند 1395 ساعت 23:08


حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی به ادامه اصول و عقاید اصل امامت از منظر اهل تسنن و تشیع اشاره و بیان کرد: تنها خداوند متعال و پیامبرش و کسی که در رکوع صدقه می‌دهد یعنی امام علی(ع)  بر مومنین ولایت دارند صاحب اختیار و سرپرست امور مردم هستند.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی در ادامه به بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران راهیان نور و دیدار با رئیس جمهور آذربایجان اشاره و آنها را تبیین کرد.

صلواتی در ادامه با بیان اینکه امروز کشور و مردم ما از ناکارآمدی رنج می برد و حل مشکلات کشور اسلامی در مذاکره با دشمن نیست تصریح کرد: خوش بینی به مذاکرات اساسا کار غلطی بود لذا این کلید دیگر نمی تواند قفل‌ها را باز کند حل مشکلات کشور با انتخاب دولتی انقلابی و روحیه انقلابی و جهادی ممکن است روحیه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری نمی‌تواند فقرزدایی کند.

امام جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: در تفکر دولت انقلابی خانواده شهدا ذخیره انقلاب هستند نه آنهایی که از بیت المال سوء استفاده می‌کنند دولت انقلابی تسلیم محض ولی فقیه است و در تقابل با رهبری نیست و دولت انقلابی برای نهادهای انقلابی حاشیه‌سازی نمی‌کند و به نهادهای انقلابی هجمه نمی‌کند.

وی بیان کرد: دولت انقلابی وزیرانش و مسوولانش ساده زیست هستند و هم ردیف مردم فقیر و پا برهنه زندگی می کنند و دولت انقلابی وزیرش میلیاردی نیست؛ دولت انقلابی دولتی ولایتمدار است و نمی‌گذارد حرف و مواضع ولی امر بر زمین بماند و در این نوع دولت عزل و نصب‌ها بر اساس معیار و مواضع رهبری امت است.

صلواتی با بیان اینکه دولت انقلابی تمام سیاست‌هایش و برنامه‌هایش حول محور بیانات ولی امر است گفت: مردم در انتخابات به فکر این باشند که بازوی قوی برای نایب امام زمان(عج) انتخاب کنند و مردم ببیند در انتخابات دشمنان انقلاب انقلاب به ویژه آمریکا برای چه کسی و چه جریانی کف و سوت می‌زنند از آنها حمایت می‌کنند برای آنها تبلیغات می‌کنند ببنید چه کسانی را تشویق می‌کنند و شما مردم بر اساس دستور امام راحل عمل کنید و بر خلاف آمریکا رای دهید.

امام جمعه قلعه رئیسی توصیه و سفارشی به روحانیت داشت و ادامه داد: هدایت سیاسی مردم به عهده روحانیت است لذا حوزه‌های علمیه و روحانیت مجاهدانه وارد این عرصه شوند چرا که امروز فتنه‌گران، اهالی فتنه و مزدوران فتنه تحلیل‌های غلطی به جامعه می‌دهند و نیاز است روحانیت، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و جانبازان وارد میدان شوند و در استان ما این وظیفه به عهده روحانیت است.

وی گفت: مردم و عوامل اجرایی و نظارت انتخابات شورای اسلامی به موضوع فتنه در بررسی صلاحیت‌ها و مردم در انتخاب این موضوع مهم را ملاک قرار دهند.

صلواتی به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید اشاره و عنوان کرد: همگان وظیفه دارند هم مادران به خصوص مادران و همسران شهدا را حرمت و احترام کنند؛ شهدای ما هم ردیف شهدای صدر اسلام هستند و تاسیس این نهاد به دغدغه‌های خانواده شهدا و ساماندهی گلزار شهدا توجه کند و توصیه می‌کنم اگر قرار است در بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه تغییر و تحولی صورت بگیرد از فردی مومن و انقلابی استفاده شود.

وی به برخی سرقت‌ها در منطقه کوشک اشاره و اظهار کرد: متاسفانه به جای اینکه این منطقه برای دزدان و سارقان ناامن باشد کاملا امن و هر هفته دزدان و سارقان نسبت به مال مردم دست درازی می‌کنند، اولا مردم نسبت به نگهداری اموال خود حراست کنند و در ادامه امیدواریم با راه‌اندازی ایست بازرسی در پاسگاه کوشک منطقه برای دزدان ناامن شود و از فرماندهی انتظامی استان و رئیس دادگستری چاروسا می‌خواهم که به فکر این مهم باشند.

وی پیشنهادی به رئیس جمهوری داشت و تاکید کرد: یک پیشنهاد به ریاست جمهوری دارم که اینکه هزینه ارسال پیامک و تبریک عید امسال را به جوانان نیازمند جهت ازدواج و به حل مشکلاتی همچون ورزشگاه شهر قلعه رئیسی که تنها شهر در کشور است ورزشگاه ندارد بپردازید چرا که این تبریک را شما از طریق صدا و سیما به مردم می‌گویید و حق ارسال هر پیامک را به این امر اختصاص دهید.

------------------------------------------

خبر: حسن آرمند


کد مطلب: 236000

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/236000/چاروسا-دزدی-راحتی-صورت-می-گیرد-فرد-انقلابی-رئیس-بنیاد-شهید-کهگیلویه-شود-وزیر-دولت-ثروت-۱۰۰۰-میلیاردی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1