کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاص اعتبار۴۵۰ میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه‌ساز به استان (+تصاویر)

26 دی 1395 ساعت 21:07


مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جشنواره های سه سال اخیر خیرین مدرسه‌ساز بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تعهد کردند، که بیش از ۷۰ درصد آن محقق شده است.
هادی زارع پور در نشست رؤسای آموزش‌ و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در گچساران گفت: این تعهد شامل مبالغ نقدی، احداث مدرسه، اهدای زمین و خرید تجهیزات است.
وی گفت: با توجه به برگزاری جشنواره ۱۹ در اواخر فروردین ۹۶ شناسایی خیرین و تمکین برای حضور و همچنین برگزاری جشنواره‌های مقدماتی در شهرستان‌ها و مناطق باید در اولویت برنامه‌های رؤسای آموزش‌وپرورش قرار گیرد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همچنین از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد در نیمه دوم اسفندماه در استان خبر داد، و گفت: در این جشنواره امکان تماشای فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان به مدت یک هفته فراهم می‌شود.
وی همچنین به ضرورت اهمیت هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های آموزشی برای اولیا دانش آموزان و تبیین موضوع برای کمک به دانش آموزان در هدایت تحصیلی برگزار می‌شود.
هادی زارع پور گفت: در زمینه آسیب‌های اجتماعی بیش از ۵۰ آسیب در حوزه و پرورش شده و طرح‌های شناسایی مدارس در معرض خطر، آموزی، مدارس عاری از خطر و مدارس مراقب و همیار مشاور در مدارس اجرا می‌شود.
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۹۸ ۹۸۱


کد مطلب: 223130

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/223130/اختصاص-اعتبار۴۵۰-میلیارد-ریال-توسط-خیرین-مدرسه-ساز-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1