کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد دروغ نگویند

18 آبان 1395 ساعت 18:10


رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج به مردم دروغ نگویند.naft-33
به گزارش کبنااسپورت، سید پرویز موسوی در پایان بازی تیم‌های فوتبال نفت گچساران و زاگرس یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در خصوص دربی کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه آن گفت: خوبی نتیجه تساوی تیم‌های نفت گچساران و زاگرس یاسوج در این بود که هر دو تیم هم استانی در این بازی امتیاز گرفتند.
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه تختی شهر یاسوج با بیان این که کلاه بزرگی مسئولان استان بر سر مردم شهر یاسوج گذاشتند افزود: ورزشگاهی که دو سال قبل با حضور وزیر افتتاح می‌شود باید از همه نظر امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.
موسوی گفت: به جز همان بازی اول که برای افتتاح در آن صورت گرفت هیچ بازی رسمی در آن انجام نشده و اکنون رو به تخریب است به دلیل اینکه می‌گویند مشکل برق دارد.
وی با ابراز تأسف از این که نماینده و استاندار و مدیرکل نمی‌توانند برق یک ورزشگاه را تأمین کنند تصریح کرد: اگر نمی‌توانند بگویند تا خود مسئولان هیأت فوتبال اقدام کنند.
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری حتی سرویس دستشویی برای برگزاری بازی ندارد و نامه‌های متعددی به مسوولان استان، سازمان لیگ، مدیرکل ورزش و جوانان استان زده‌ایم، افزود: به همه آن‌ها اعلام کرده‌ایم که این مسابقات باید در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری برگزار شود و ورزشگاه تختی شهر یاسوج تنها باید برای مسابقات استانی و شهرستانی باشد.
وی با بیان اینکه مسئولان رده بالا از استاندار و معاون و مدیرکل ورزش و نماینده مردم در مجلس نباید به مردم دروغ بگویند، افزود: این آقایان هیچ گوش شنوایی ندارند و از بس گفته‌ایم دیگر خسته شده‌ایم.
موسوی با بیان اینکه ورزشگاه تختی در اختیار هیأت فوتبال استان نیست و یک ماه پیش آن را تحویل داد‌ه‌ایم گفت: شهرداری و اوقاف در حال تخریب آن هستند و تربیت بدنی دست روی دست گذاشته است.
وی با خطاب قرار دادن مسئولان که آیا پارکینگ برای شهر یاسوج اهمیت دارد یا ورزشگاه؛ گفت: همین پارکینگ که مسئولان با تخریب ورزشگاه به دنبال ایجاد آن هستند فردا روزی به محل استعمال مواد مخدر تبدیل می‌شود در حالی که میادین ورزشی جوانان را از این گونه آلودگی‌ها به دور می‌کنند.


کد مطلب: 209828

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/209828/مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-دروغ-نگویند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1