کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسب رتبه برتر اداره کل امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در ترویج فرهنگ نماز

14 آبان 1395 ساعت 16:39


 
در دومین اجلاس استانی نماز مقام برتر به اداره کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز اختصاص یافت.
بر اساس ارزیابی صورت گرفته مربوط به فعالیت‌های نماز در سال ۱۳۹۴ توسط ستاد اقامه نماز استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.
به همین مناسبت در دومین اجلاس استانی نماز که با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و محمود مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور در شهر گچساران برگزار شد، ابراهیم کشاورز مدیرکل و رئیس ستاد اقامه نماز دستگاه و سروش عربی دبیر ستاد اقامه این دستگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخشی از تقدیرنامه اهدایی از طرف استاندار و ستاد اقامه نماز آمده است: ستاد اقامه نماز استان در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تشکیل هیات‌های ارزیابی و داوری به ارزیابی فعالیت‌های سال ۹۴ کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در امر نماز اقدام کرده و بر این اساس اداره کل امور اقتصادی و دارایی را در جهت تحقق کامل توافقنامه و تکالیف و ماموریت‌های عمومی مربوط به نماز شایسته "تقدیر ویژه" می‌داند.
شایان ذکر است اداره کل امور اقتصادی و دارایی در طی سه سال گذشته به طور مستمر موفق به کسب رتبه برتر در امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز شده است.


کد مطلب: 208931

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/208931/کسب-رتبه-برتر-اداره-کل-امور-اقتصادی-کهگیلویه-بویراحمد-ترویج-فرهنگ-نماز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1