کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پشت پرده های تخریب ورزشگاه تختی

6 شهريور 1395 ساعت 23:20


جواد رضایی با اظهار تأسف از تخریب بخشی از ورزشگاه قدیمی شهر یاسوج اظهار کرد: متأسفانه نماد ورزش شهر یاسوج را که چندین دهه ورزشکاران به آن پناه می‌برند در حرکتی ناپسند و غیر فرهنگی تخریب کردند.

این مربی و پیشکسوت فوتبال گفت: این روزها می‌خوانیم که مقصر اصلی شهرداری و شهردار یاسوج است اما نسبت دادن آن به تنهایی به شهرداری پاک کردن صورت مسأله خواهد بود.

وی با طرح این سؤال که آیا عقل سلیم می‌پذیرد که شهرداری بدون هماهنگی با مدیرکل ورزش و جوانان و این دستگاه که متولی ورزشگاه است خودسرانه اقدام به این کار کرده باشد، تصریح کرد: هرگز چنین امکانی وجود ندارد و لذا محکوم کردن شهردار و مجموعه شهرداری در این اثنا منحرف شدن از اصل قضیه است.

مربی پایه‌های فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری در این قضیه بسیار بهتر از اداره‌کل ورزش و جوانان عمل کرد زیرا آن‌ها به خواسته خود که ایجاد پارکینگ در یک فضای فرهنگی و ورزشی بود رسیدند اما اداره‌کل ورزش و جوانان و شخص مدیرکل با از دست دادن و تخریب یکی از مکان‌های ورزشی ضرر کردند.

رضایی این ضرر را متوجه همه ورزش استان دانست و گفت: به این علت همه ضرر کردند که ورزشگاه تختی تنها مکان برگزاری مسابقات فوتبال نیست بلکه بسیاری از رشته‌های دیگر ورزشی در آن فعالیت دارند.

۱۳۹۵۰۶۰۳۰۰۰۹۸۳_PhotoL
این مربی جوان فوتبال مشکل امروز شهر یاسوج را ایجاد پارکینگ آن هم در فضای ورزشی دانست و گفت: مشکلات را در جاهای دیگر و در معضلات اجتماعی و فرهنگی باید جست‌وجو کرد که اتفاقات کم نظیری در چند وقت اخیر در این شهر و در حاشیه‌ آن و در جنگل‌ها رخ داده است.

وی با انتقاد شدید از مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سکوت در این زمینه معنای

خاصی دارد که آقایان در ورزش و جوانان استان در پیش گرفته‌اند.

رضایی در ادامه با انتقاد از شهردار یاسوج که به فکر مسائل فرهنگی نیست، تصریح کرد: وقتی جدول و معبر و پارکینگ ساخته شود و دیگر جوانی برای استفاده از آن‌ها وجود نداشته باشد این کارها آب در هاون کوبیدن است.

وی گفت: هر چند ساختن پارکینگ برای شهر لازم است اما شهردار یاسوج که وظایف متعدد فرهنگی دارد باید جوابگو باشد که در طول دوره مدیریت خود در حوزه فرهنگ چه کاری انجام داده است و این شهر و جوانان آن از چه مواهب فرهنگی شهرداری مثل سینما و فرهنگ‌سرا و سایر زیرساخت‌ها و برنامه‌های فرهنگی متنعم و برخوردار شده‌اند.


کد مطلب: 195741

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/195741/پشت-پرده-های-تخریب-ورزشگاه-تختی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1